Inspirert: pause!

MiO04

Glad i forumet
Jeg lager en tråd hvor vi kan skrive hva vi skal NÅ. Eks: jeg skal på kjøkkenet å rydde NÅ etterpå skal jeg lage middag.

Også sier dere ifra når dere er tilbake og forteller hva dere har gjort.

Da får jeg starte:
Nå skal jeg på do å prøve å tisse ut så mye jeg kan får å ikke trenge å tisse igjen midt på natta.

Nå skal jeg snart klare å løsrive meg fra BV og gli inn i drømmeland....!! Men BV er nydelig avkobling etter kveldsvakt på jobb ;)

Jeg skal prøve å legge fra meg mobilen for å sove, fått ordna gården på hayday og lest siste statuser på BV :)

Nå skal jeg ta pillen min (er nede i en halv kvalmestillende) ordne med drikke til natta og finne senga :)

NÅ har jeg akkurat lagt meg i senga, og gleder meg til å gli inn i drømmeland :) god natt alle fantastiske damer :D

Jeg klarte ikke helt å sovne med en gang, men jeg fikk pusset tennene og hentet isvann :) Håper alle får en fin natt med søte drømmer :)

Jeg sovnet med mobilen i hånda, så løsrivelsen fra BV gikk jo av seg selv med andre ord....!

Nå har jeg puttet mini i badekaret, og ligger og slapper litt av på senga... Burde nok vært nede og satt på en klesvask.....

Klarte ikke å gjøre noe annet etter at jeg har vært på do enn å pusse tennene og kom tilbake rett til sengen :P

Nå skal jeg stå opp lage frokost og matpakke til barna.

Sitter i bilen, holder på å kaste opp. Akkurat levert barna i bhg, og kjører kjæresten på jobb, han måtte bare innom butikken å kjøpe lunsj.
Etterpå skal jeg spise og rydde litt hjemme.

sitter i soffan, og skal ringe legekontoret når det åpner... vondt i halsen og øyebetennelse :( null energi, så sofaen bir mitt tilholdssted i dag! :P

Frokosten er ferdig eldste er på vei til skolen nå.

På tide å vekke yngste gutt og mannen. Idag skal vi begge starte på jobb kl 10:00, derfor bruker vi så lag tid på å stå opp :P

sitter i soffan, og skal ringe legekontoret når det åpner... vondt i halsen og øyebetennelse :( null energi, så sofaen bir mitt tilholdssted i dag! :P
Huff, det er ikke godt å ha dette når man er gravid, føles som symptomene blir enda sterkere når man er gravid.

God bedring :)

NÅ skal jeg få gjort det jeg ikke fikk gjort i går pga skallen :D

Huff, det er ikke godt å ha dette når man er gravid, føles som symptomene blir enda sterkere når man er gravid.

God bedring :)
takk <3 måtte hente snuppa ibhg for hun hadde kastet opp, så da blir legeturen utsatt... men koser oss hjemme sålangt ;)

Blei ingen klesvask på meg....leverte i barnehagen, vært hos fysio og er nå på besøk hos Mamma'n min :) ....hun er hjemme alene i to dager, og har Alzheimer(ganske velfungerende asså)...så hun er veldig glad for å få litt besøk :) ....Dagens gode gjerning :)

Back
Topp