*inspirert* pakkekalender, hva får barna i de?

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
Skal fylle pakkekalenderen til mini i år.. har ikke gjort det før..

så, hav gir dere barna i disse kalenderene?[:)] vil ikke gi snop særlig ofte..

ORIGINAL: Draw

Oi, du begynne jammen tidig å tenke på det [8D] Begynne sikkert med sånt dagar før det skal vere klart eg (men er klar over at det er lite lurt) hihi...
Men venta spent på forslag eg og! [:)]

vil begynne tidlig.. sånn at eg kan ta litt om gangen![:)] like å planlegge eg veit du [;)]

venta spent eg og[:D] skal berre legge rampen først[;)]

små leker..
biler,
figurer ,
små bøker,
bamser,
"juleleker",
julenisselue/klær ol

I fjor fekk guttungen figura, sokka, dvd, snop (på lørdaga), mini pusle spel.
Så blir nok noke lignande i år. Men må vel ha litt meir jente ting til minsta[8D]

jeg har begynt å kjøpe litt nå[;)] mitt tips er å ta en tur på apoteket. der har de masse gøy[;)]badefigurer,tannkoster,små tannkremtuber osv... ellers blir det småbiler,såpebobler,truser og sokker,vaskeklutpakke(sånn du legger i vann),lego og pat-figurer. han elsker pat,så tenker han får den bilen til pat på julaften[;)]

har gitt litt større ting, som feks stor eske med duplo, så har han fått noen deler hver dag. mange leker det er mulig å dele sånn. hater masse småting som egentlig ikke er noe. når han blir eldre kommer jeg til å lage en aktivitet/pakkekalender. da kan man kjøpe litt større ting når det først er pakke, og gjøre hygglige ting sammen de andre dagene, som feks teater, pepperkakehus, baking, akedag etc..

Hvor gamle er barna da dere begynte med dette?[:)] Lurer på å lage sånn til storebror for første gang i år, han blir 3 i april.. for tidlig? 

ORIGINAL: LilleMag

Hvor gamle er barna da dere begynte med dette?[:)] Lurer på å lage sånn til storebror for første gang i år, han blir 3 i april.. for tidlig? 

min eldste va 9 mnd. er vel ikke nødvendig da,men jeg hadde lyst[:D]

Back
Topp