Inspirert: neon som vil lese vår historie om vår nr 4?

Engel

Forelsket i forumet

Her er historien om vår lille mirakel gutt <3

Eneste er at det ikke var pga lite fostervann (dette ble skrevet når lillegutt var 3 mnd), når han var 4 mnd fikk vi vite det var pga GBS som jeg hadde og gjorde han alvorlig syk med. GBS er noe jeg aldri hadde hørt om, men det er noe av det skummelste vi har vert borti. Jeg er livredd for å oppleve det samme, så går utfra de vil følge veldig godt opp.

http://www.babyverden.no/Baby/Leserhistorier/--Glad-jeg-ikke-ga-meg/

Jeg leste den for en stund siden, og det var utrolig gripende!

Så bra alt tross alt gikk bra!!

Skummelt å tenke på hva som ville ha skjedd om du ikke hadde stått på. Man skal ikke kimse av morsinstinktene. Godt alt gikk bra, og får da håpe og tro du blir bedre fulgt opp denne gangen :)

E noe av det vondeste jeg har vert borti! Men vi var heldige og alt gikk heldigvis bra:)

Ser på godgutten som er 7 mnd og tenker hvor heldige vi var som fikk han med oss hjem <3

Ja man skal være glad i mors instinkter;) avogtil må man bare ikke gi seg ;) bra det gikk bra til slutt i lykk ti mrd nr 5 ;)

Utrolig rørende historie. Leste den for en stund siden og tårene trillet. 
Så godt at alt gikk bra med lille Jone! ♥

Var det på SUS dere var?
Her lå lillegutt på nyfødtintensiven på SUS i 6 dager etter fødsel. Helt fantastiske mennesker som jobber på den avdelingen, og vil tørre å påstå at de gjorde opplevelsen litt mindre grusom.

Back
Topp