inspirert.. lotteri..

bjlind

Forelsket i forumet
hve er det meste du har vunnet i penger eller andre premier?

Eh.. 8.865 kroner tror jeg det var. I Lotto for noen få år siden:-p ble veldig glad, men tenkte også at damn, det hadde vært utrolig gøy å vinne hele greia! Mye vil ha mer ;-)

5000,- i lotto, for noen år siden..helt ok, men hadde gjort seg med noen mill :p

Har nok bare blitt sånne smågevinster på 50-100 kr :p

vant 700 kr på extra engang.. følte seg rik... men jeg var jo ikke så gammel den gang :p
Jeg vant en microbølgeovn gjennom jobben da jeg jobba i coop mega en gang.. den var da verdt 3900 kr... den var supergod... å jeg var såååå stolt... ellers bare småpremier.

1000 kroner på Flax julekalenderen. Ble hoppende glad, jeg pleier jo aldri å vinne noenting. :p
Bestevenninna mi vant 10tusen på et flaxlodd hun fikk av en annen venninne som til og fra lapp på julegaven :D

Og der har du grunnen til at jeg aldri, ALDRI gir flaxlodd i gave til andre! Tenk så surt når de vinner så mye penger, de pengene vil jo jeg ha!!!! :p

Samme her! Jeg tror kanskje jeg hadde blitt litt sur om noen vant på et lodd JEG hadde kjøpt :P

Og der har du grunnen til at jeg aldri, ALDRI gir flaxlodd i gave til andre! Tenk så surt når de vinner så mye penger, de pengene vil jo jeg ha!!!! :p
Word! Jeg er faktisk ikke så snill :p Trenger de pengene selv ;)

100 kr på griseflax :P

Back
Topp