Inspirert ja, barnas favotittsang..

Virra

Elsker forumet
Har ei frøken furt i hus og nå som faren ikke er hjemme er det ingen som kan spille Jokke-sanger for henne.

Men den der fingersangen og hjulene på bussen er ok. Da ler hun, men prøver jeg meg på noe annet er det sutring igjen. Lei hjulene på bussen jeg nå[8|].

Synger 10 små indianere og med krøllet hale mest nå[:)]

ORIGINAL: Mildrun

Takk for tips[:D]

Andreas liker godt lille petter edderkopp! Men han digger også bad boys alexandra burke..haha! når den spilles på voice så blir han så bliiiiiid[:)]

"Høyt, høyt i et epletre" og "ro ro ro din båt" [;)]

Ellers faller beyonce's single ladies også i smak her i huset [8D]

ORIGINAL: Virra

Bare hyggelig[:)]
Har sunget noen barnesanger opp igjennom....Med Adrian hadde vi 10 faste som måtte synges i samme rekkefølge til han var 3 år[8D][:D] Byttet vi om,var det helt kriiiise!!!!

ORIGINAL: Virra

Jobber i bhg, så kan jo en del, men glemmer dem liksom når jeg trenger dem. Skal bli godt å få kommet tilbake på jobb og få utvida reportoaret litt igjen[:D].

Bare hyggelig[:)]
Har sunget noen barnesanger opp igjennom....Med Adrian hadde vi 10 faste som måtte synges i samme rekkefølge til han var 3 år[8D][:D] Byttet vi om,var det helt kriiiise!!!!

Prøvde å synge trollmor som nattasang for henne, da holdt hun på å le seg i hjel[8|]..

Så synger eller leser i gyngestolen før vi legger i senga og unngår da trollmor som bare girer henne opp. Lille kattepus derimot går bra.

ORIGINAL: harmoni

Haba haba med Lillebjørn Nilsen, da danser hun villt (på magen)[:D]

Synger du den selv og eller?? [:D][:D] *ler sterkt* [:D]

Lille Petter edderkopp (med bevegelser-veldig viktig[:)]) og Dyrene i Afrika er favoritter her.

Her synger vi lille petter edderkopp, med krøllet hale. ro ro ro din båt, ride ride ranke og hva sier den kua som går i enga "mø" osv[:)]
Eller så digger hun alt vi hører på av musikk. når vi slår på musikken så begynner hun å gynge fram og tilbake[:)] er så skjønn atte[:)]

ORIGINAL: kasandre

ORIGINAL: harmoni

Haba haba med Lillebjørn Nilsen, da danser hun villt (på magen)[:D]

Synger du den selv og eller?? [:D][:D] *ler sterkt* [:D]

Har prøvd, men blir litt kjedelig med bare en, så det står Lillebjørn for! Han rokker nok den sangen litt mer enn meg. Når jeg synger ser hun bare dumt på meg, hvis jeg er heldig får jeg et lurt smil...

Her er/var...usikker på hva jeg skal si...Bæ, bæ lille lam. Bestemor som sang den for han fra han ble født, var så koselig å se hvordan Oliver lyste opp når hun sang den.

Jeg synger på forskjellige barnesanger, men ro, ro til fiskeskjær er moro pga bevegelsene med roingen.

Dyrene i Afrika, Hompetitten og Tre små fisk (eller hva den nå heter...bob-bob-dædi-dædi-bob-bob-suuuuui)

Eller fra youtube: "Satellite" med Lena og "Crazy" med Gnarls Barkley. Hun blir veldig oppslukt!! [:D]

edit: trykkleif

Vet ikke om han har noe favoritt, han liker alle sanger jeg synger eller spiller for ham... hvis det er noe med fart og rytme, så hopper han opp og ned og prøver å synge [:D]
Ellers har han fast nattasang "Nå lukker solen sitt øye", den sang mamma for meg da jeg var lita, vil videreføre noe etter henne [:)]

ORIGINAL: Sorland

Her er/var...usikker på hva jeg skal si...Bæ, bæ lille lam. Bestemor som sang den for han fra han ble født, var så koselig å se hvordan Oliver lyste opp når hun sang den.

Jeg synger på forskjellige barnesanger, men ro, ro til fiskeskjær er moro pga bevegelsene med roingen.

Det er en slager her også, mest pga storebror synes det er innmari gøy å sitte på gulvet å "vuggende-vuggende" med han[:D]

ORIGINAL: mygirl26

Sambo har fått henne til å like Satyricon[8D]

Han har henne på fanget og spiller trommer,det elsker hun[:D]
Hopper og hyler og ler når han holder på å finne sangen på dataen,skjønner hva som skal skje da ja[:)] ....

Mammaen har litt roligere sanger og synger barnesanger [:D]

Kopiert fra gubbens facebookstatus da mor var avgårde før helga:

Syns det er konge att vessla på snart 10 måneder rocker vilt til Disturbed, Slayer og AC/DC!!!!!! Jenta til pappe det:)

Ringte han senere og hun hadde visst tatt helt av, godt mammaen er hjemme så vi kan variere litt[:D]

Back
Topp