Inspirert. Hvor mange er hjemme

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
hvor mange er fremdeles hjemmeværende. Enten permisjon, ferie, arbeidsledig osv og tell 1, 2 osv i tillegg :)

Jeg skal kun jobbe ut året, så skal jeg være hjemme leeeenge -teller det? :p

1 - skal være hjemme ut januar :)

planlegger å bytte jobb, så jeg vet ikke helt nøyaktig hva som skjer, men vi har penger lagt av så jeg kan være hjemme ut mai :)

Permisjon til 23/12 da jeg tok over fedrekvoten. Forhåpentligvis full jobb fra nyttår :)

Så- 2 da eller?

Jeg er hjemme og er arbeidsledig. Går greit for øyeblikket, men ønsker meg en jobb etterhvert.
Og gjerne en ordentlig jobb, ikke ringevikar.

Hjemme. Er arb.ledig. Skal være hjemme til august.

Jeg har lønner permisjon fram til april, deretter blir det nok ulønnet +ferie til august :)

Jeg er hjemme:) skal egentlig være hjemme til slutten av april. Men hvis jeg finner meg en annen jobb før det kan det være jeg starter før:p

10 - er sjukmeldt og skal vel ikkje i jobb før i 2016 ein gong? :o :p

11. Ennå i permisjon. Begynner å jobbe 19.01.15 :)

Stemmer, har 80%lønn.. Er ikke store forskjellen på lønnen med tanke på at de trekker mindre skatt :)
Når hadde du termin? Min termin var 9.februar. Har 80% lønn + 2 uker ulønnet og 9 uker ferie og skal tilbake 25. Februar...

Når hadde du termin? Min termin var 9.februar. Har 80% lønn + 2 uker ulønnet og 9 uker ferie og skal tilbake 25. Februar...

Jeg hadde termin 20feb, men fødte 9feb.. Har tatt ut 4uker +1dag ferie i tillegg til permisjonen.. Men jeg har fått pappapermen overført på meg, derfor jeg er hjemme så lenge :) blir til begynnelsen av april..

Jeg hadde termin 20feb, men fødte 9feb.. Har tatt ut 4uker +1dag ferie i tillegg til permisjonen.. Men jeg har fått pappapermen overført på meg, derfor jeg er hjemme så lenge :) blir til begynnelsen av april..
Ah pappaperm ja - da skjønner jeg :)

Ah pappaperm ja - da skjønner jeg :)

Kjempe trist at pappaen ikke kan gå hjemme med han. Da får jeg en ødelagt mann og mini en ødelagt pappa :(

Håper han kan gå ned i 80% stilling fra august til desember så de får en far/sønndag i uken! Viktig at de også får aleine tid :)

Back
Topp