Inspirert - hvem ber du i 30årslaget ditt

Dollface

Forumet er livet
VIP
Ja, jeg ble litt inspirert...
For da jeg fylte 30 inviterte jeg venner - ikke familie.
Da svigerinna mi fylte 40.... var det familie OG venner som var invitert i overraskelsesselskap AV familie og venner...

Ja, takk begge deler :)

Det kommer jo ann på hva slags type fest man ønsker og hvilken situasjon man er i. Når min mann ble 40 år i februar, inviterte vi til fest med familie og venner. (uten barn)
Når min svigerinne ble 40 for 2 år siden, inviterte de til familieselskap med grilling kl 15 på lørdag. Dette fordi de hadde baby på den tiden som krevde sitt.

Hvis jeg skulle arrangert stor fest ville jeg bedt både venner og familie til en fest liksom. 

Hvis jeg ikke skal feire vil det nok bli familien til både meg og svigers på kakeselskap hjemme + kanskje en tur ut med venninner eller noe sånt senere. :) Ber ikke venner sammen med familien i en sånn vanlig kakebursdag nei.. 

Hvis jeg skulle feiret hadde jeg invitert venner til en heidundrende fest! 
Vi feirer ikke de voksnes bursdag i min familie, selv ikke når det er rundt tall..

Var min ekssamboer som arangerte mitt 30-årslag. Der var alle mine nærmeste venner og familie. Beste bursdagen jeg har hatt =)

Heldigvis er det leeeenge til jeg blir 30, hele 2 mnd og akkurat 2 uker fra i dag, det virker så langt frem i tid at jeg klarer ikke å forholde meg til det +klamre seg fast til 20-åra+. Vet ikke hvordan det skal feires for å være ærlig, men familie og venner sammen er værtfall uaktuelt.

Jegvfeiret med ei venninne som fylte 30 samme dag som meg. Vi adle ca 60 av mine og hennes venner på kjempe party vi :)

Burde kunne velge begge deler  Den dagen slår nok jeg og gubben sammen (ca 2år til)for vi har bursdag med 3 mnd mellomrom, da blir det venner og familie, middag og så skikkelig fest for de som ønsker å bli for det

Jeg kommer til å ha familien på middag. Mulig noen venner. Siden jeg da er midt i den "verste" babytida er fyllefest uansett uaktuelt. Da mannen fylte 30 hadde vi noen venner hjemme på noen drammer og gryterett. 

familien min pleier å komme med gaver og spise kaker på selve dagen (eller en dag i nærheten hvis de jobber ettermiddag akkurat den dagen e.l.). men skal jeg feire i tillegg så er det venner. venninnene mine som har blitt 30 feirer også som vanlig bursdagsfest med venner, men 30årsdaget er med middag enten hjemme eller på restaurant og med litt spesielle gaver.

Ja takk, begge deler.
Jeg hadde skikkelig kjip feiring da jeg fylte, siden middagsselskapet endte opp med bare meg, søster'n mannen og en venninne, alle andre meldte avbud, og jeg ble syk i løpet av kvelden osv... :p
Men ellers ville jeg nok valgt å ha ENTEN en feiring med familie og en mer løssluppen med venner, eller et komboparty (siden jeg har ganske kul familie).

Vennene mine+ søsken!:) Foreldre må gjerne komme, men slik ting er nå, så synst jeg at det er veldig greit og ha di som barnevakt når jeg feirer bursdag!:)

For meg er det forspill hjemme, og ut på byen på kvelden eventuelt noe annet sprell som er gøy!:)

Også får vi heller ta familieselskap med foreldre, besteforeldre osv. en søndag med god middag og kaker! slik har vi det nå, og synst det fungerer helt supert!:)

Ingen. Jeg er evig 23 

Skulle jeg arrangert en 30 års fest... så hadde det nok vært litt av hvert.. mest venner.. også mine 2 søstre, og deres barn på over 20 år:)

Jeg har alltid hatt kjipe bursdager så det blir vel det samme da også... Har ikke fam som bor i nærheten heller (bare sambo sine som jeg ikke går så veldig godt overens med....)

Vennene til FESTEN....

Og familien til kakeselskap en annen dag....

Back
Topp