Inspirert: hva skulle du ha på plass i livet før du fikk barn?

Belissima

Glad i forumet
Og hvordan endte det...?

Selv trodde jeg at jeg skulle ha utdannelse, hus og drømmejobben.

Realiteten ble at jeg er halvstudert røver, MEN flyttet inn i nytt hus i november 2011, fødte storebror desember 2011, og fikk drømmejobben januar 2012.. Så nå mangler bare utdannelsen - kremt :-)

Jeg skulle ha fast jobb og være gift i allefall.

Men den gang ei.

Har fortsatt ikke fast jobb, har jobbet i diverse vikariater. Og jobber som tilkallingsvikar nå.

Gift er jeg heller ikke, er ikke forlovet heller hehe

Men ville ikke vært foruten sønnen vår og heller ikke det etterlengtede knøttet som er på vei..

vi skulle begge ha fast jobb, "trygg" bil og egen leilighet, ganske a4 egentlig. Å rett etter begynte prøvinga, det er nå 2 år og 2 aborter siden så dette knøttet er meget ønsket <3

enebolig, fast jobb som jeg hadde jobbet i en stund, som det var greit å ta perm fra (ja, jenter og samvittgihet), og ok økonomi. Ville nok sikkert vært gift også, men man kan da ikke få i pose og sekk! var forlovet da :)
er nok en familieperson innerst inne, har ikke reist bort for å studere, liker ikke såå godt fyll og festing ;) en liten digresjon...

Med første var ingenting klart. Bortsett fra utdannelse som ble ferdig i svangerskapet og hadde jo funnet drømmemannen. men det ordnet seg på de fleste måter før gutten vår fylte to år. Nr to var veldig planlagt til og med soverommet var klart da. Og nå er plutselig huset blitt for lite ihvertfall om et år el så... Så er spent på hva livet har å by på nå. Enten bygger vi på huset el så finner vi kanskje noe nytt?

hus, bil, fast jobb og være ferdig med utelivet :P å det var jeg da jeg fant ut jeg var gravid som 25 åring:P hadde da hatt hus i 1 år, fast jobb i 3 år og ordentlig bil kjøpte vi da jeg var gravid :P pick up egnet seg ikke til barnestol fant vi ut^^