*inspirert* hva het dukka di når du var liten og er det et navn du ville brukt på baby?

Belissima

Glad i forumet
Kom til å tenke på dukkene mine i kveld, når jeg så på bilder fra jeg var lita, og alle disse navnedebattene som har vært på BV for tiden :-)

Jeg hadde en guttedukke som het Thomas, det er forsåvidt et aktuelt navn som jeg liker veldig godt som voksen og.
Jentedukkene mine het Trude Judith og Christina... Førstnevnte er helt uaktuell som voksen, kanskje mest kombinasjonen, andre er ok, men ingen favoritt.
Jeg så alltid for meg å få en datter som het Christina da jeg var liten, men det har forandra seg med årene gitt :-)

Er deres dukkenavn aktuelle nå, eller har dere brukt den på eldre barn? Eller har smaken forandret seg litt med årene?:-)

Ynglings dukken min het Jesper! Og så klart skulle sønnen min også hete det. Bare før jeg rakk å få en sønn kalte søstera mi sønnen sin jesper:/ så da ble det ikke det:(

Hehe, jeg hadde en dukke som het Twinkles. Jeg forgudet den dukken over alt på jord, men det er et lite aktuelt navn føler jeg ;)

Hadde en guttedukke som het Per, det heter ingen av guttene mine og det blir ikke det denne gangen heller. Guttene har overtatt dukka som fremdeles bærer navnet sitt ;)
Jentenavn varierte mye og jeg husker dem ikke lenger :p

Husker ikke hva dukkene mine het, eller om de i det hele tatt hadde navn....

hadde en dukke som het siri og en som het kine. jo fine navn, men tror ikke de er aktuelle som babynavn....

Min het bare lillebror. den var nesten større enn meg da jeg fikk den :P Så, nei ;)

Dokka mi het Michelle, det er nok ikke aktuelt nå selv om det er et nydelig navn. Mannen og sønnen har navn på m å svigersøstrene mine og 5 av 7 av deres barn har navn på m, så denne gangen blir det en annen bokstav.

Back
Topp