*inspirert* Hva gleder du deg til etter fødsel?

Eskimonika

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
inspirert av spekemat-tråden.

Hva gleder du deg til å spise/drikke etter fødselen som du må stå over nå som du er gravid?
 
Sushi som ikke gravide kan spise! Elsker spicy tuna. Og spekemat og forbudte oster!
 
Alle mulige typer oster ;) chevre...brie...blåmuggost...mmmm:)
 
Spekemat og kjøtt som ikke er gjennomstekt
 
Alle deilige oster og spekemat :happy093
 
Spekemat, ikke minst salami! Og ikke gjennomstekt biff
 
Spekeskinke og et glass ripslikør.

Men aller mest gleder jeg meg til å holde babyen min ♡
 
Spekemat (jeg ELSKER spekemat om sommeren [emoji7])
Et glass med iskald cider eller hvitvin på verandaen, alle typer oster og generelt mat som ikke er ihjel stekt [emoji1]
 
Jeg gleder meg veldig til å se sønnen vokse som storebror, gleder meg til babytiden, også gleder jeg meg til roastbiff. Rødvin gleder jeg meg og til.
 
Rød biff [emoji7] skive med vossafår [emoji7] spekemat generelt [emoji7] hvit vin eller iskald cider [emoji7] roastbiff [emoji7]

Gleder meg veldig til å bli mamma, til baby tiden, og å se den lille vokse [emoji7]
 
Høres ut som det blir spekemat og rød biff og oster til hele gjengen her
 
Jeg gleder meg mest til å ikke være sulten hver andre time, haha. Er veldig glad i biff, men well done går veldig fint også! Kjenner ikke noe stort savn på noe egentlig :)
 
Jeg gleder meg til å kunne bruke mine vanlige smertestillende igjen, har kroniske smerter og noen dager er tøffe, men selvfølgelig vel verdt det :) Ellers gleder jeg meg til å kunne drikke Pepsi Max og kaffe uten å tenke på begrensninger :)
 
Back
Topp