*Inspirert* dusjing og sex

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Jeg dusjer hver dag og det gjør mannen også. Klarer ikke ha sex om jeg ikke har dusjet den dagen. Dusjer etter akten om det er på dagtid, og i hvert fall morgningen etter uansett. Syns det er litt ekkelt å være intim med noen som ikke har dusjet :o Kanskje jeg er litt rar, men jeg hadde ikke gitt mannen BJ om han ikke hadde dusjet den dagen, eller latt han kysse meg andre steder enn på munnen om jeg ikke hadde dusjet. Hva er deres syn på dette? :)

Jeg føler meg jo selvsagt freshere og mer komfortabel om jeg har dusjet før sex, men det er ikke noe krav jeg har til hverken meg eller sambo at vi MÅ gjøre før vi eventuelt har sex.

Jeg føler ikke at hverken jeg eller mannen MÅ dusje før eller etter sex. :p Men oralsex er best når det er reint, ja. ;)
Akkurat dette er min tanke også. Men han er ikke sååå nøy på det.

Jeg foretrekker at man har dusjet den dagen ja, og derfor hater jeg morgensex fordi jeg dusjer om morran. Oralsex verken gir jeg eller tar imot om man ikke er rimelig nydusja. Jeg syntes det er ekkelt og blir direkte kvalm av å tenke på å skulle utføre Oralsex på et menneske som ikke er nydusja og rein...

Jeg må dusje etter sex, men vi dusjer begge to ved leggetid så før sex er jeg ikke så nøye på det :)

Kjem jo litt an på... Likar sjølvsagt å vera rein når me har oss, men er ikkje alltid ein kan planlegga sex og om det blir spontansex, så gidd ikkje eg å øydeleggja stemningen med å "gå og dusj først". Men det blir heller ikkje noko BJ eller sleiking.
Å gå på do + vaske seg er eit must etter sex. Både for meg og gubben.

Foretrekker nydusjet, men byr anledningen seg en morgen går vi ikke og dusjer først.....

Ække så nøye på det :p
Men vi dusjer og vasker oss normalt ofte så er liksom aldri sånn at jeg tenker at noen av oss er møkkete. Dog mannen er ikke så veldig fresh på morgenen. BJ er selvfølgelig å foretrekke nydusjet.

Kjem jo litt an på... Likar sjølvsagt å vera rein når me har oss, men er ikkje alltid ein kan planlegga sex og om det blir spontansex, så gidd ikkje eg å øydeleggja stemningen med å "gå og dusj først". Men det blir heller ikkje noko BJ eller sleiking.
Å gå på do + vaske seg er eit must etter sex. Både for meg og gubben.

Njah.
"Hva om vi begynner i dusjen først" er som oftest veldig interessant for mannen :P

Må føle meg ren men det betyr ikke jeg må være nydusjet;)

Njah.
"Hva om vi begynner i dusjen først" er som oftest veldig interessant for mannen :P

Med min tvillingmage og ekstremt liten dusj, så er det eit alternativ som er veldig uaktuelt for oss :P

Back
Topp