*Inspirert* Dere som spiser godteri (nesten) hver dag...

Jegogde2guttamine

Elsker forumet
...er dere tynne eller overvektige??

Jeg prøver nemlig å ikke spise godteri, lite i helga også....hadde jeg gjort det, hadde jeg trillet, tror jeg.
Har (nesten) trivselsvekta mi (1,60 høy og i underkant av 60 kg), men må passe på!

Jeg er sånn at litt vil ha mer...derfor enklere noen ganger å holde seg helt unna.

Jeg vandrer mellom 60 og 65 kg og er 179 cm høy, anser meg ikke som overvektig. Spiser nok en bit eller tre (eller fler) hver dag.

Jeg spiser godteri hver dag. Er helt avhengig. Veier 60 kg.

Akkurat nå er vektå litt mer enn normalt pga svangerskap.
Men er normalt rundt 55-60 kilo.

Nå er det jo forskjell på å ta en liten bit eller to med sjokolade daglig, og på å spise en plate hver dag. Det trenger jo ikke være at man spiser med totalt sett enn de som spiser kun på lørdager.

Jeg må la være å spise hver dag, ellers blir jeg bare mer og mer sugen og spiser større mengder godterier.

Det er vel også verre for tennene at man spiser litt nå og litt da, enn å spise en gang i uka?

164 høy og 56 kg. Så helt normal slank:)

*æppen*

Jeg spiser godterier alt for ofte :( Men jeg er ikke overvektig, er 166 høy og veier 48/49 kg.

Jeg spiser godteri/sjokolade hver dag, og normalt er min bmi 17,2 , altså undervektig...
Men akkurat nå er jeg gravid så nå går jeg selvfølgelig opp i vekt.

Er ganske slank. BMI på rundt 18 :)

Hm...artig å se at "alle" de som svarer her, er tynne...nesten mer enn tynne, spør du meg, iflg høyde og vekt.
Oppfølgingsspm: spiser dere godis istedenfor mat? Noen gjør jo det... :)

Hm...artig å se at "alle" de som svarer her, er tynne...nesten mer enn tynne, spør du meg, iflg høyde og vekt.
Oppfølgingsspm: spiser dere godis istedenfor mat? Noen gjør jo det... :)

Njei, ikke egentlig, men jeg har slitt med manglende matlyst lenge, type siden midtveis i siste sv.skap (han ble født medio aug 12). Krangler i meg 2-3 måltider pr dag og småspiser godter i tilegg, regner med endel av grunnen til at jeg ikke er stor nå er at jeg ammer enda, og nettopp har gått igjennom et ekteskapsbrudd.

Er 159 cm og 57 kg :) Jeg erstatter nok måltid med sjokokade og drikker brus hver eneste dag:p

Jeg er 1.60 og nå 70kg etter fødsel for ett par dager siden. Og jeg må absolutt ha ett eller annet søtt hver dag. Kan være alt fra noen potetgullflak til en plate sjokolade. Eller is! Jeg er jo da normal med noen kilo for mye,spør du meg, men tar heller trappa enn heisen og spiser en sjokoladebit til:) alt med måte! Hehe...

Jeg kan godt spise sjokolade til middag, men det er ikke ofte..

-=[herq]=-

spiser i grunn ikke så mye snop men brus hver dag, er ganske grei på vekta men i følge disse kalkulatorene har jeg ca 5 kg for mye men er godt og ha noe å gå på i tilfelle det blir hungersnød her i landet ;p neida men dem ligger over magen, skulle ha gjort noe med det men tiltakslysta er på bånn :D

Selv om man er tynn så trenger ikke kroppen være sunn. ;)
Mange med litt ekstra som lever mye sunnere enn slanke folk. ;)
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Enig! Flesteparten her er tynne og slanke selv om dere spiser godis nesten hver dag. Hvordan spiser dere ellers? Sunt, usunt - passer dere på mengdene av mat? Hva spiser dere? Hvordan er aktivitetsnivået? :) Interessant dette her :)

Spiser variert og mener selv det er et sunt kosthold. Trener ca 3 ganger i uken og triller middels lange turer stort sett hver dag. På sikt skal godteriet droppes på hverdagene, men jeg er ikke helt klar enda ;)

Er ikke snakk om store mengder godterier egentlig, jeg kjøper en smågodtpose på ca 4-500 gram og den varer i ca 1 mnd, i tillegg går det to potetgullposer i mnd på meg og ungene.

Back
Topp