Inspirert: Barnehage lille julaften

LilleUllsokk

Forumet er livet
Septembermødre <3
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Inspirert av bhg julaften tråd :p

Hva med lille julaften? Jeg har ikke tenkt noe over at det er en spesiell dag! Vanlig arbeidsdag for oss begge, og gutten skal i barnehagen som vanlig :) Ikke halv dag eller fri eller noe sånt ;) Er det vanlig?

Tror ikkje d er uvanlig at ungene er i bhg på lille julaften, er d hverdag så er d jo det, folk må på jobb :) jeg er hjemmeværende, men ville valg at kidn var i bhg den dagen om vi skulle hatt jul hjemme, mye som må ordnes og mini har d mye kjekkere i bhg enn hjemme med en stresset mor som har tusen ting å gjøre :)

Hadde jeg ikke vært i permisjon hadde han vært i bhg på lille julaften.

Han skal i barnehagen da ja :) lillejulaften er den travleste dagen i året på min arbeidsplass så der slipper jeg nok ikke unna

Tror frøkna her har fått tilbudet noen ganger, hun likte å være i bhg for det sosiale, og ellers har hun jo pleid å være hjemme i jula og ikke fått lekt så mye da. Men husker ikke om hun faktisk har vært i bhg. Jeg har bestandig fri lillejulaften.

Hadde ikke jeg vært hjemme, så hadde hun gått i barnehagen på lillejulaften :) De andre årene har de bare vært åpen halv dag, vet ikke hva de er i år, men samboeren min jobber bare halv dag da selv. Mens jeg må jobbe lengre enn vanlig 23.12, for er årets travleste dag på jobb. Så syntes det er veldig greit barnehagen er åpen da.

Lille julaften har jeg ingen problemer med å sende han i bhg :)

Det er en hverdag, men jeg jobber bare halv dag så jeg henter tidlig, eller er er hos mamma.

I år har jeg permisjon (og det hadde jeg i fjor også) så da er de hjemme fra skolen tar ferie

Mine har ikke vært i Barnehagen på lillejulaften, men det er for at min juleferie er begynt da, men ser ikke problemet med å sende i Barnehagen heller da. er jo vanlig arbeidsdag for De fleste :)

Det er jo vanlig arbeidsdag, men jeg har alltid fri for vi har selskap på kvelden. Så ungene er der til lunsj:)

Vet det er typ 3 barn mot normalt 60-80 på sfo på lille julaften på skolen der jeg jobber. Så tydeligvis mange som har fri... eller henter tidlig. Så da gjelder vel det også barnehagen :)

Om jeg har fri er hun hjemme og om je jobber er hun i barnehagen lille juleaften. I år blir vi hjemme;)

Det er åpent som vanlig ja, men jeg har aldri hatt barna i bhg den dagen, har heldigvis fått ferie/fri/avspasering. Vi har mange tradisjoner den dagen, så håper vi kan holde det sånn.

Back
Topp