inspirert av tråden til talata... ang wow

x1xkombaja

Glad i forumet
Og ikke ta deg nær av denne frøken, ikke ment personlig i det hele tatt..[;)]

Men er det bare meg som virkelig HATER wow, og div andre onlinespill....
Jeg ser menneske etter menneske trekke seg vekk fra verden og forsvinne inn i de idiotiske spillene.
Jeg vet det er drøyt å si at jeg hater det, men særiøst, jeg gjør det, kjenner det koooooker inni meg når jeg tenker på hvor teit jeg synes det er...
Dømmer ingen som spiller, for all del, alle er forskjelige...
Men jeg SER bare ikke greia, sitte der foran pcen og trykke på noen taster, dag ut og dag inn, forsvinne inn i en drømmeverden.
Altså, folk går som nevnt i den andre tråden i 17mai tog, de har fester, går på barer og drikker osv osv osv, også påstår de at de er sosiale.
Det er da ingenting sosialt med å sitte klistra til en pc og gå rundt i en liten fantasiverden vel...

Jeg ser det ikke, og jeg skjønner det ikke...

For meg er det faktumet at noen spiller wow en ting som gjør at jeg ikke har lyst til å snakke med de lenger, rett og slett, for jeg vet og har sett hvor avhengihetspaende det spillet kan være.
Jeg kjenner jeg ikke vil ha aktive wow spillere i livet mitt.
Vil ikke ha mennesker med de verdiene i livet mitt.

Ogja, jeg vet at bebyverden ikke er det grann bedre på noen måter, men vi kan værtfall ikke late som vi lever her inne...

tja... de som trekker seg tilbake i spillet var vel tilbøyelige til å være litt asosiale FØR spillet "tok dem" vil jeg tro[8D]

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

tja... de som trekker seg tilbake i spillet var vel tilbøyelige til å være litt asosiale FØR spillet "tok dem" vil jeg tro[8D]

Men det dumme spillet hjelper jo ikke på da[8D]

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har hørt "men jeg ER jo sossial, jeg snakker jo med folk på spillet" ehhhhhhm..... missfortått noe eller?!?

Sign....
finnes en mellomting her også.
Jeg spiller wow,men på langt nær HVER dag,hehe.

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Sign....

MEn DET er jo greit, og det vet du at jeg synes....
Selv om jeg ikke skjønner fasinasjonen selv da[8D]

ORIGINAL: damtididamdam

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Sign....

MEn DET er jo greit, og det vet du at jeg synes....
Selv om jeg ikke skjønner fasinasjonen selv da[8D]

Ja,men måtte bare si det læll [8D]

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har hørt "men jeg ER jo sossial, jeg snakker jo med folk på spillet" ehhhhhhm..... missfortått noe eller?!?

tja, mange som synes de får nok sosial input av å snakke med folk på nett.
er det ikke det samme vi bv-mødre gjør da? vi har problemer med å komme oss ut på kveldene eller treffe folk pga barn og arbeid, så vi sitter her og snakker med hverandre.
wow er bare en litt annen arena[:)]

tja, mange som synes de får nok sosial input av å snakke med folk på nett.
er det ikke det samme vi bv-mødre gjør da? vi har problemer med å komme oss ut på kveldene eller treffe folk pga barn og arbeid, så vi sitter her og snakker med hverandre.
wow er bare en litt annen arena[:)]

jaja, jeg veeeeet jo alt det der, det er bare i det sekundet jeg hører ordet wow, så kooooooker det inni meg[8D]

Jeg spiller wow og har gjort det ett par år.
Men det er KUN når ungene er lagt og jeg er alene hjemme uten mulighet for å ut av huset og ingen har tid til å komme på besøk.
Greit tidsforedriv for meg når jeg er gressenke i ukedagene.
Men ja er enig i at det er MANGE som lever seg helt inn i den verdenen og ikke kommer ut igjen på en måte

Synes det er greit så lenge de har et liv ved siden av spillingen.
Kjenner enkelte som går på jobb, kommer hjem å sitter med wow til de skal på jobb igjenn. De brukte å være sosiale, men er jo "sosiale på wow"[:o]

ORIGINAL: gull nr2*2011

Kjenner enkelte som går på jobb, kommer hjem å sitter med wow til de skal på jobb igjenn. De brukte å være sosiale, men er jo "sosiale på wow"[:o]

ja og så får de nesten panikk hvis de ikke rekker hjem til avtalt tid med spillekompisene sine.
"jeg må jo hjelpe de med sånn og sånn"
"jeg kan ikke svikte wow-kompisene mine"

jeg hater det spillet. Det ødela hele  familien.Ja det var sambo sin feil som lot seg rive med.Og ble avhengig.Begynner han å spille det igjen er det rett ut. Han har såret oss nok med det spillet. Heldigvis så har han slutta nå

jeg hater d - av den grunn at d ødla forholdet til meg og bf.....han ble/er spillavhengig[:'(][:'(]

Jeg spiller WoW, og kan ikke si jeg har noen dårlige verdier av den grunn.

Og ikke ser jeg noen grunn til å diskutere spillet med noen som ikke klarer å se nyansene rundt spillet heller. Det er faktisk ikke alle som spiller MORPG som er asosiale nørder heller.

Det er da like sosialt som BV, med sine kondolansetråder, gratulasjonstråder, "tenn ett lys for stortåa til tanta til onkelen til Gamle Augusta"-tråder, og alt mulig ræl...

Jeg har tre aktive WOW-spillere i livet mitt, og slipper ikke litt unna en gang, spilte litt selv, men det varte ikke så lenge. Men så lenge de jeg elsker, gjør det, og jeg kan si at "Gå og lag mat" så gjør de det, uten å mukke, så gidder ikke jeg surmule, jeg bruker like mye tid på nett, som de gjør, og kanskje mere til også, på forumer og nettsider....

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

ja og så får de nesten panikk hvis de ikke rekker hjem til avtalt tid med spillekompisene sine.

Det handler jo mye om hvilken guild man velger. Gubben spiller med nesten utelukkende jobbfolk og jobbfolks venner, slik at det er mye lettere og mye større aksept for å si at "i kveld orker jeg ikke" eller skal jobbe overtid... Og så kjenner de fleste meg og vet hvilken drage jeg er, og at jeg setter krav. [8D]

ORIGINAL: *Meya*

Det handler jo mye om hvilken guild man velger. Gubben spiller med nesten utelukkende jobbfolk og jobbfolks venner, slik at det er mye lettere og mye større aksept for å si at "i kveld orker jeg ikke" eller skal jobbe overtid... Og så kjenner de fleste meg og vet hvilken drage jeg er, og at jeg setter krav. [8D]

Sånn er jeg også, enda jeg spiller selv.....[:-][8D]

Da Adrian ble født ble det feiret på Wow, eller der BF spilte på wow...[8|][&:]

ORIGINAL: Kranglefanten

ORIGINAL: *Meya*

Sånn er jeg også, enda jeg spiller selv.....[:-][8D]

Ja, jeg begynte jo, har en character og sånn, men gidder bare ikke spille så ofte... Har ikke ro i ræven til det, jeg kan jo ikke surfe samtidig [:D]

Back
Topp