*inspirert* av tråden blomster av mannen

Nei :p han har aldri kjøpt til meg heller :p

Nei, han bryr seg ikke om slikt. ;) Skal jeg gjøre han glad kjøper jeg en øl eller cider, ;)

Han blir mye mer glad for en sekspakning øl ;) Det hender. Kjøper jeg blomst til han, sier han det er bare til meg uansett :p

Nei aldri gjort før

Nja, på en måte.
Siden jeg veldig sjeldent får blomster så kjøper jeg det rett så ofte selv da jeg liker å ha friske blomster på stuebordet

Gjort det en gang som unnskyldning fordi jeg hadde lyst på selv. :p ellers kommer jeg jevnlig hjem med øl, ostepop og melkesjokolade, noe han setter mye mer pris på. :)

Nei, andre ting han setter mer pris på :)

Nei, men pleier å handle med noe jeg vet han blir glad for å få når jeg er i butikken, for eksempel noe snacks eller en spesiell kaffe eller noe :-) Tror ikke han hadde brydd seg så hardt om en blomst :-P

Kjøpt det til exen en gang, han lurte på hvem jeg hadde fått de av da jeg kom med de, og var ikke spesielt interessert da han skjønte de var til han.
Men gjort andre søte ting for sambo da, enn å gi blomster.

Mannen bryr seg ikke om slike ting, men kjøper gjerne favoritt sjokoladen hans da :)

Nei, han liker ikke blomster

Jeg plukker blomster for å pynte opp! Ifjor sommer plukket jeg en diger bukett med akeleier, prestekrager torskemunn og ormegress som fikk stå på hagebordet mens vi grillet middag :) her om dagen plukket jeg en haug med hestehov. Tror han setter pris på det :)

Back
Topp