Syns det er veldig interessant å lese igjennom denne tråden her, det er så mye sterke meninger her. Veldig spesielt at flere barnehager faktisk har kleskoder som forbyr joggebukser, jeg finner det underlig i og med at joggebukser er så utseendemessig nærliggende som turbukser. På sommeren er det noen ganger litt for varmt for vanlige turbukser, da er joggebuksene ofte en luftigere variant. Jeg bruker forsåvidt også kort shorts de varmeste dagene, men det har ikke vært aktuelt verken denne sommeren eller den forrige da... Jeg er veldig glad for at foreldrene i barnehagene jeg har jobbet i aldri har uttrykt misnøye over det vi har kledd oss i. Jeg har faktisk ved noen tilfeller vært ekstremt lite passende kledd i bhg pga uheldige omstendigheter, men likevel ingen misnøye.
Det verste jeg har gjort var etter en operasjon, da var jeg nødt til å bruke sports-bh i lang tid etterpå. Så kom varmen, og jeg hadde vannkrig med barna. Verken jeg eller barna tenkte over min hvite singlett, men når jeg ble søkkevåt og alt ble gjennomsiktig, og jeg manglet skiftetøy, så forventet jeg faktisk reaksjoner. Men alle syns bare det var gøy at alt av personalet hadde kastet seg med i en enorm vannkrig med barna, ingen negative kommentarer, flaks

Nå er det ikke nødvendig å kommentere hvor upassende det var og hvor sint dere ville vært hvis det var deres barnehage jeg hadde jobbet i, fordi dette gjorde jeg altså ikke med vilje, og ingen barn ble traumatisert av det heller.
Nå legger jeg ved noen bilder her, dere som sier det er slaskete med joggebukser, mener dere virkelig at dette ser slaskete ut??
Må bare tilføye at definisjonen på slask er en som er lat, skitten og/eller rotete...
Et plagg som i utganspunktet er utviklet for og egnet til trening bør da ikke hovedsakelig assosieres med latskap og skitne folk, da har ting gått litt over styr mener jeg.
Uansett om det brukes til kos og til å slappe av hjemme, så gjør det ingen til slask.
Vis vedlegget 184276 Vis vedlegget 184277 Vis vedlegget 184278