Inspirert av skravlingen

Mest spennende må være Thailand for min del, vi har der i 2mnd og bodde i ei landsbygd med alle de "lokale". Fikk sett hvordan folk bodde, selv bodde vi i huset til onkel så det var jo tusen ganger finere enn alle andres da. Fikk sett hvordan det var å jobbe på rismarker, og var med litt selv også :) Fossefall, klostre osv osv. Helt fantastisk :)

Har syykt lyst til å dra til Venezia, men så mange andre plasser også :)! Og en skikkelig USA tur hadde vært en drøm <3

Jeg syns det var veldig ålreit å reise til Malaysia. Syns det var ett fantastisk land. Albania er også veldig spennende og fint, og ikke så oppdaget av oss i nord enda :) kjempe billig er det også :D

Hmm, første gang i London kanskje ? Veldig frelst siden og vært der mange ganger siden :p ikke sånn kjempe spesielt men.

Thailand!! Varmen ødelag egentlig hele turen, men samtidig var det så mye fint å se på, godt å spise og spennende å være med på :D

Jeg syns det var veldig ålreit å reise til Malaysia. Syns det var ett fantastisk land. Albania er også veldig spennende og fint, og ikke så oppdaget av oss i nord enda :) kjempe billig er det også :D
Albania har jeg vært og, msn bare som dagstur når vi var i Montenegro..

Albania har jeg vært og, msn bare som dagstur når vi var i Montenegro..
Kult. Montenegro har jeg aldri vært i :) mulig det blir prøvd ut etterhvert siden jeg kommer til å reise til Albania igjen :) var i Albania i 9 dager i fjor, reiste via Korfu :)

Mest spennende: Egypt og Florida

Så mange plasser jeg vil til: Paris, Roma, London, Brasil, Hellas +++

Vi har reist veldig mye og roadtrip i USA og gjennomreise fra sør til nord i Vietnam er de beste feriene hittil :D
Har veldig lyst til å oppleve Australia og new zeland :)

Det må bli Thailand! Var der i 3 uker, først noen dager i Bangkok også dro vi ut på landet (husker ikke hva det heter) til familien til dem vi var med, også var vi ei uke i Pattaya :) Skal helt klart tilbake til Thailand, men da blir det å være på samme sted hele ferien :) Har også et stort ønske om å reise til USA og Australia :)

Jeg drømmer om å reise til Maldivene.. Der SKAL jeg enten på bryllupsreise eller gifte meg.. :)

Elsket turen til Island. Reykjavik med omegn.

Elsker også Florida, "hjemstaten" min. Nassau, Bahamas kan også anbefales :)

Jeg har lyst til å dra til Hawaii og Bora Bora. Og har lyst til å leie bil og kjøre rundt mer på Island :D

Hadde en uke på Madeira sist sommer! Fantastisk :) ikke ofte man ligger på stranden og ser en sel komme forbi ;) fikk også dykket når vi var der!

Mest spennende :) turene til karibien. St.maarten, st,barths, Saba, curacao.
Drømmer om: Australia, flere av øyene i karibien og reise rundt på de små øyene i Stillehavet.

Egypt har jeg lyst til og, men med all urolighetene der nede spørs det om ikke det skipet har gått....
Det har jeg også alltid hatt lyst til, faraoenes rike har jeg lyst å se.

Men slik det er nå... Det spørs.

Back
Topp