Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Samme her! Tror jeg spiste salami på brødskiva i ukesvis etter fødsel sistFikk ingen gave jeg heller, ingen forventning. Men mannen kjøpte inn masse deilig kjøttpålegg og ost som jeg hadde cravet hele graviditeten og overrasket meg med det. Var helt magiskEn slik gest var mye bedre enn å få en ting
![]()
flere ganger omdagen 
så akkurat sånne dager liker vi å markere litt men kjøper ingen fysiske gaver. Så jeg forventet absolutt ingen verdens ting etter fødsel sist, visste egentlig ikke det er en greie en gang. Helt til vi så på en australsk serie sammen noen uker før fødsel, hvor det var snakk om push presents, så da ble mannen sikkert litt inspirert og overrasket meg etter fødsel med et smykke i form av et blått hjerte
må si at det i dag betyr enormt mye for meg og jeg elsker å ha et symbol for sønnen min rundt halsen nesten hver dag. Blir liksom det samme som gifteringen. Men har allerede sagt til han at jeg ikke trenger ny for hver unge
det ene få står for alle våre fremtidige barn også 
. Mannen er ikke den mest romantiske,og ikke særlig opptatt av å markere diverse pdager. Jeg fikk fødegave sist, men den kom fra svigermor