Inspirert av september - pressegave?

VictoriaH

Ventende
August 2018
Oktobergull 2022
Push present, fødselsgave.

Fikk du sist? Forventer du?

Vi feirer verken valentine eller morsdag/farsdag, så ikke helt i vår natur. Sist gikk det jo rimelig raskt og tidlig også, ikke akkurat det som stod i fokus…

Aldri fått og forventer ikke at jeg får noe heller. Får være bra nok gave at jeg får en sprell levende baby. ❤

Forventer ikke få det :) vært så heldig å fått masse fint i babyshower med de to jeg har- det bugnet over:Heartred tenkte ikke tanken på å få noe etter fødsel :)

Jeg synes det er unødvendig og litt teit, absolutt ikke noe jeg ville forventet (eller ønsket).
Som deg TS, feirer vi heller ikke Valentines og kommer ikke til å feire morsdag og farsdag. Babyen blir gaven til både meg og mannen, og der holder i massevis! ❤️

Fikk ingen gave jeg heller, ingen forventning. Men mannen kjøpte inn masse deilig kjøttpålegg og ost som jeg hadde cravet hele graviditeten og overrasket meg med det. Var helt magisk :p En slik gest var mye bedre enn å få en ting :joyful:

Fikk ingen gave jeg heller, ingen forventning. Men mannen kjøpte inn masse deilig kjøttpålegg og ost som jeg hadde cravet hele graviditeten og overrasket meg med det. Var helt magisk :p En slik gest var mye bedre enn å få en ting :joyful:
Samme her! Tror jeg spiste salami på brødskiva i ukesvis etter fødsel sist :hilarious: flere ganger omdagen :wacky:

Her «feires» Valentinsdag med en god hjemmelaget middag og mors/farsdag med at vedkommende får sove lenge om morgenen og får står opp til frokost laget av den andre og mini :Heartred så akkurat sånne dager liker vi å markere litt men kjøper ingen fysiske gaver. Så jeg forventet absolutt ingen verdens ting etter fødsel sist, visste egentlig ikke det er en greie en gang. Helt til vi så på en australsk serie sammen noen uker før fødsel, hvor det var snakk om push presents, så da ble mannen sikkert litt inspirert og overrasket meg etter fødsel med et smykke i form av et blått hjerte :Heartblue må si at det i dag betyr enormt mye for meg og jeg elsker å ha et symbol for sønnen min rundt halsen nesten hver dag. Blir liksom det samme som gifteringen. Men har allerede sagt til han at jeg ikke trenger ny for hver unge :hilarious: det ene få står for alle våre fremtidige barn også :Heartred

Last edited:
Tviler på at jeg får gave for å ha presset ut en baby.. Fikk ikke noe forrige gang heller. Baby er gave nokk for meg ❤️

Jeg fikk sånn mor/datter smykke sist. Syns det var en veldig hyggelig greie som jeg satte stor pris på:happy:

Vi feirer alt mylig og elsker det. Jeg ønsker meg en gave denne gangen. Kanskje litt fordi økonomien vår var vidt forskjellig med 1. mann og nå. Så det symboliserer litt hvor langt vi har kommet

Vi feirer ingenting i dette huset,knapt nok bursdager:hilarious:. Mannen er ikke den mest romantiske,og ikke særlig opptatt av å markere diverse pdager. Jeg fikk fødegave sist, men den kom fra svigermor:p,så tviler vel på at det kommer noe nå. Til mannens forsvar,så fødte jeg 11 uker for tiden,så det kom brått på oss begge for å si det sånn. På det tidspunktet var jeg fornøyd bare med å ha tilgang til tannbørste og deo.

Jeg fikk gave sist, og tror nok jeg får gave denne gangen også. I vår omgangskrets er det ganske vanlig å få gave, feks diamantsmykke/øredobber eller noe annet fint som varer :Heartpink

Har sagt til mannen at jeg ønsker meg 2 ting mellom fødsel og hjemreise: nyvasket hus med nytt sengetøy på og kjøleskapet som er fylt opp! :)

Heller det enn smykke, med mindre han tenker fri ;)

Synes det er hyggelig med en liten oppmerksomhet fra mannen på jobben vi har gjort og gjør jeg. Til førstemann så fikk jeg alliansering med en diamant i. Regner med å få en diamant til når nr 2 kommer alltid syntes at alliansering har vært koselig da hver diamant ofte har en betydning

Jeg håper på en liten ting, ikke noe stort men ett kort med noe personlig skrevet eller ett morsmykke eller lignene :)

Sist fødsel fikk jeg en gullring med én diamant, han har sagt jeg skal få ny diamant for hvert barn vi får:love7

Synes det er veldig koselig, men forventer absolutt ingenting!

Hadde satt stor pris på det, men mannen min er ikke den mest romantiske - så tror jeg satser på å kjøpe en gave til meg selv :D

Back
Topp