Inspirert av Pepsi Max tråden i går. (Bilde)

Et kallenavn

Glad i forumet

Den tråden i går hvor en skrev at hun ikke likte å drikke pepsi max av kopp.. Det samme har jeg tenkt flere ganger. Smaker ikke godt.

Jeg er ikke en av Pepsi Mex'erne, men de jeg kjenner som drikker mye pepsi max har alle et favorittglass som de går rundt med over alt (hjemme).

Selv foretrekker jeg dette glasset fra ikea hvis jeg skal kose meg med brus.

Noen som vil dele bilde av sitt kjære PEPSI MAX glass?

Jeg har ett helt spesielt Cola glass, kan jeg og få være med??

Faktisk har jeg og eget glass.  Bruker et ravenhead glass, med masse isbiter i.

Får ikke lagt inn bilde

Jeg liker også de store glassene fra IKEA best :D
Og da er det uansett hva jeg drikker.

(Bruker de også til å spise nudler ut av, om jeg vil ha noe av "buljongvannet" med ) :P

Et kallenavn skrev:

Den tråden i går hvor en skrev at hun ikke likte å drikke pepsi max av kopp.. Det samme har jeg tenkt flere ganger. Smaker ikke godt.

Jeg er ikke en av Pepsi Mex'erne, men de jeg kjenner som drikker mye pepsi max har alle et favorittglass som de går rundt med over alt (hjemme).

Selv foretrekker jeg dette glasset fra ikea hvis jeg skal kose meg med brus.

Noen som vil dele bilde av sitt kjære PEPSI MAX glass?

Bruker akkurat samme glass som deg :)

colaglasset som man fikk på mcdonals for flere år siden :) eller så bruker jeg rignes glass :)

Bruker også det IKEAglasset når jeg drikker.
Nå drikker jeg ikke så mye brus da, mest vann, men jeg får helt fnatt av små glass.

Og jeg takler virkelig ikke å drikke vann av kopp! Det smaker rart!

liker disse best....

var jeg som lagde tråden om krus...

GODIS MIX Glass, mønstret svart, hvit Høyde: 10 cm Volum: 20 cl Antall i pakken: 6 stk.

Glass...? Det bruker jeg ikke...  Jeg er så avhengig av pepsi max/cola og drikker så mye at det er tidkrevende å fylle på glasset hele tiden, så her struter jeg fra flaska  Passer på at om vi får besøk så får de ikke av den flaska da  Jeg drikker mindre enn før, og håper på å trappe ned enda mer, men jeg er seriøst avhengig så må ta det litt og litt, og drikke mer og mer vann  Må bare legge til at jeg ikke struter fra andre ting som melk og juice osv

gjest på restaurant: "jeg tar en pepsi max"
kelner: "er det greit med cola zero?"
Gjest: "er det greit med monopolpenger?"

Haaater det glasset dere drikker fra!!! Det er såååå grimt å drikke brus fra! :p (til trådstarter) Selv har jeg et enslig plastkrus (hardplast) som jeg bruker, og alt smaker bedre i det!

Drikker kanskje en gang i uka da, cola, og alltid fra stettglass i Rosendahlserien, hihi!
Jeg drikker ikke vin pga garvesyre som gir meg migrene, så da blir cola vinen min 

Jeg liker glasset ditt godt! Helt perfekt, men det har vi ikke i huset :/ Får ønske oss det til jul :P

Snuppo,Tarzan og spiren skrev:
liker disse best....

var jeg som lagde tråden om krus...

GODIS MIX Glass, mønstret svart, hvit Høyde: 10 cm Volum: 20 cl Antall i pakken: 6 stk.

Jeg drikker av akkurat samme IKEA-glass, men våre er uten mønster. 

Back
Topp