Inspirert av meg selv: ditt beste vindusvasketips? =)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Jeg bruker jif vindusvask jeg:p vet at det beste er avispapir:p men det har vi aldri i hus:)

Pittelitt edikk i varmt vann, kan lukte litt, men funker.

Dråpe med zalo og salmiakk funker også fjell.

Eller vanlig Jiff :)

Vaske med eddikvann, og gnikke over med avispapir etter å ha fjernet vannet med en nal :)

Eddikvann er bra!

Spylervæske i vannet ;) Og ikke vaske i dag :P

Be samboer vaske. ;)

Vaske i skyggen, og tørke over med avispapir til slutt;) Syns også Jif Vindusvask er den beste.. Men sjelden jeg gidder å bruke avispapir, det blir renere enn hva det var i utgangspunktet uansett, så får det heller bli litt striper :p

Har vel vaska vinduene to ganger i løpet av di tre årene vi har bodd her :P

Men samboer har begynt med vårvasken i år ;) heilt greit det å :P

Takk for mange gode tips!
Vi skal ha visning i morgen, og det viser seg at vi må vaske vinduene...alle.... for vi har noen ivrige barn som har lekt "klaske vinduer" leken... -.- :p

Jeg bruker noen vaskefiller kjøpt på Nille. Husker ikke hva de heter, men er en pakke med en gul fille og en blå fille. Den gule inneholder såpe, så er bare å ha på vann. Vasker med den og bare tørker med den blå. Utrolig nok ingen striper med dette! Men dette fungerer nok best innendørs og på speil, jeg har ikke brukt noe annet siden jeg oppdaget disse.

Jeg vaska mine nå, en dæsj zalo og salmiakk :) det er også kjempekjempeviktig med en god nal! :) lykke til

PS vask ikke når det er sol! Da blir det fort skjolder

Bruker salmiakk og nal.

Hvis du skal gjøre vinduene rene i en fei, så er clasohlson sine vinduswipes fantastiske. Bruker de mye på speilene etter de små. Går kjapt når man ikke skal ha storrengjøring og de lager ikke skjolder slik mange wipes kan gjøre:)

Back
Topp