Inspirert av magebildene..

TereseS

Gift med forumet
Hjelpes, nå er det min tur til å legge ut bilder! Men blir så inspirert av alle de søte modige damene inne her[:D] 25uker.. Hopper i det!!

Begynner å bli koselig nå[:)]

Så flott mage[:)]

[:)]Fiine magen

ORIGINAL: tullingen

Kjempe fin mage [:D]
å søde tatis [;)]

Takker! Men er litt redd for at den kanskje blir fyrverkeri til slutt?? [8D] Det lurte hvertfall min bestefar på[8D]

ORIGINAL: TereseS

å søde tatis [;)]

Takker! Men er litt redd for at den kanskje blir fyrverkeri til slutt?? [8D] Det lurte hvertfall min bestefar på[8D]

haha! fyrverkeri faktisk! [:D][:D][:D] nå lo jeg godt her. får inderlig håpe at det ikke blir det da [;)]

men kjempe nydelig mage! stor, rund og fin! tenk inne i der ligger en baby og gjør seg klar for å komme ut til mamma'n og pappa'n sin i den store verden! vakkert, ikke sant? [:)]

ORIGINAL: girlypai

ORIGINAL: TereseS

å søde tatis [;)]

haha! fyrverkeri faktisk! [:D][:D][:D] nå lo jeg godt her. får inderlig håpe at det ikke blir det da [;)]

men kjempe nydelig mage! stor, rund og fin! tenk inne i der ligger en baby og gjør seg klar for å komme ut til mamma'n og pappa'n sin i den store verden! vakkert, ikke sant? [:)]

Bestefar er jo bare SØT! [:D][:D] Nei, jeg smører magen med sånn greie fra body shop for å unngå strekkmerker hvertfall, og selv om det er genbasert (blablabla) så krysser jeg fingra for at den skal funke[:)]

Ja, det er jo så rart og.. Hvertfall når man ligger på ryggen og kjenner bebisen beveger seg rundt! Men DEILIG og[;)][;)]   Jeg gleder meg til alle bebisene her inne har kommet ut til oss jeg, så jeg får se bilder av alle sammen![:D]

Så fin mage [:)][:)]

ORIGINAL: LoveMyLife

Du er nydelig og det er magen også[:D][:D]

Kjempeflott mage!!

Back
Topp