Inspirert av Julius...

Undrer

Glad i forumet
Hva med

Lille PETTER edderkopp

MIKKEL rev

TOBIAS i tårnet

Kasper, Jesper og Jonatan ovv, osv?

Julius er et like bra navn som de fleste andre navn.

Jadda. Julius er sikkert et bra navn!

Men JEG kunne ikke kalt ungen min det!!
Det er ganske mye jeg ikke ville kalt ungen min, nettop pga det at jeg og mange andre assosierer de med noe, feks hester, aper, hunder, eventyr osv..

Jeg må innrømme at jeg har sånn assosiasjon til Jonatan også... Når noen sier de heter Jonatan så synger jeg "kasper og jesper og jonatan" inni hodet mitt... Men jeg synes likevel at det er et fint navn...

Elsker navnet Julius også jeg, alle bamsene mine (ape eller ikke) hette Julius da jeg var liten![:D] Men har veeeeldig sterke assosiasjoner til apen jeg også...

Altså, det er ikke snakk om at det er ett mindre bra navn.

Jeg husker første gangen jeg hørte at noen skulle døpe gutten sin for Tobias. Hadde aldri hørt det på en "person" før, kun Tobias i tårnet. Men det gikk jo ikke mange ukene før jeg tenkte på gutten i stede for den hvithårete mannen i tårnet. Samme med Sebastian.

Yngste vår heter Kasper. Fikk en del kommentarer på det, men stort sett at de to andre burde bytte navn til Jesper og Jonatan.

Med Julius, så ser jeg ikke noen andre for meg enn sjimpansen, for jeg kjenner eller vet ikke om noen andre som heter det. Jeg har noen navn som er totatl svartelistet (fine navn) men jeg har noen assosiasjoner til navnet som jeg ikke ønsker å koble til mitt barn.

ORIGINAL: Daskepott

Jeg må innrømme at jeg har sånn assosiasjon til Jonatan også... Når noen sier de heter Jonatan så synger jeg "kasper og jesper og jonatan" inni hodet mitt...
Men jeg synes likevel at det er et fint navn...

Elsker navnet Julius også jeg, alle bamsene mine (ape eller ikke) hette Julius da jeg var liten![:D] Men har veeeeldig sterke assosiasjoner til apen jeg også...

Samme her.

Back
Topp