Inspirert av interiørtråden

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Legg ut et bilde av hjemmet ditt som du mener viser din interiørstil :)

Her er fra kjøkkenet mitt :)

ImageUploadedByBV Forum1434355475.451883.jpg

Bestefar har sveipa d store fatet, jeg d lille, mamma har heklet glassbrikker, storesnupp har lagd lysestaken.

Veggfargen er lys grå, benkeplaten er eik og trefarget kjøkkeninnredning :)

I helgen har jeg malt stuen, og hengt opp litt lameller osv. Vi har enkel stil med møbler i svart/hvit og pyntegjenstandene går i sølv/metall, speil og glass, hvitt og planter. Vi flytter mye pga samboer sin jobb - 1-2 år i hver leilighet, så derfor har vi veldig enkle møbler. I leiligheten vi eier og leier ut er det helt annerledes stil :)

Her er den nymalte stuen. Liker det ryddig og nøytralt. Dette er før speil og bilder kom opp på veggene da.

ImageUploadedByBV Forum1434363105.306565.jpg

Last edited:
I helgen har jeg malt stuen, og hengt opp litt lameller osv. Vi har enkel stil med møbler i svart/hvit og pyntegjenstandene går i sølv/metall, speil og glass, hvitt og planter. Vi flytter mye pga samboer sin jobb - 1-2 år i hver leilighet, så derfor har vi veldig enkle møbler. I leiligheten vi eier og leier ut er det helt annerledes stil :)

Her er den nymalte stuen. Liker det ryddig og nøytralt. Dette er før speil og bilder kom opp på veggene da.

Vis vedlegget 121735

Ser kjempefint ut! Kan du ta et bilde nærmere veggen så jeg får sett veggfargen?
Hva heter veggfargen?

CIMG2149.JPG CIMG2155.JPG CIMG2136.JPG

Litt fra vårt hjem.
Liker både gamle og mer moderne gjenstander.
Panel på vegger i stuen er hel ny, men ville ha et gammelt preg.
Retro modernisme kanskje?:p

Last edited:
94051a934757a10c0f4e51cda56b0e9d

:p

Back
Topp