inspirert av gutte- og jenteleker

*Kolibri*

Forumet er livet
En kompis av meg fulgte datteren til sin første SFO dag, de ble tatt godt i mot av ei hyggelig dame.
Men denne damen fulgte datteren rett til lekekjøkkenkroken og sa noe slikt: "ja her er jentekroken vår, her kommer du nok til å trives"[8|]
Min kjære kompis ble helt stum og det ble datteren og..hun har aldri vært særlig intressert i typiske jentegreier og fikk "høre" det på stedet liksom.

Nei, la nå barn være barn og gi dem støtte på det de intresserer seg for![:D]

Ja la nå barna få leke med det de vil.

Men jeg hadde nå aldri kjøpt sminke og neglelakk til gutten min, en plass går grensen..hehe...[:D][:D]

ORIGINAL: Lissyjane

Ja ja la guttungen din leke med sminke før han går på skolen,så er du sikker på at han blir mobbet[;)] Man må prøve å ha LITT innvirkning sånn for deres egen velferd[;)]

Unnskyld meg men hva om din gutt begynner å leke med dukker og andre såkalte "jenteleker"
På helsestasjonen sier de det faktisk er sunt om gutter leker med dukker o.l når de er små!!
Dette pga utviklingen!!
Å om så min sønn skulle få det for seg at han at han ville leke med mine sminker ja versegod sier jeg bare!!
Trenger ikke bety noe det!!
Vil faktisk tørre å påstå at du står mer i spissen for mobbing med de utsagnene dine!!
Sorry men kan hende jeg missforstår deg nå. Men kjente jeg ble varm i toppen visst du virkelig mener det du sier!
Å om du mener det så håper jeg virkelig at sminken din får kjørt seg!![:D]

Jeg skulle møte en venninne og hennes sønn her i sommer.. venninnen min ringte og gav beskjed om at hennes sønn skulle ha med dukkevogn, bare sånn til info[;)] Så ikke jenta mi skulle bli sjalu[:D]

ORIGINAL: Lissyjane

Ja ja la guttungen din leke med sminke før han går på skolen,så er du sikker på at han blir mobbet[;)] Man må prøve å ha LITT innvirkning sånn for deres egen velferd[;)]

ingen av ungene mine som får gå med sminke til de er store nok..(les: helst ikke før vgs..) og hvis han i såfall ønsker det, så værsegod. Det er holdninger som dine som skaper mobbing[;)]

Back
Topp