Inspirert av Generell jeg og... Kjenner du noen norske B-kjendiser?

Minismurf

Gift med forumet
Morsomt å lese, så spør her hos oss [:D]

Er det vanlig å kjenne B-kjendiser? Kjenner du noen, er du i slekt med noen, eller vet av noen?
  • Jeg gikk i parallellklassen til Diaz på barne- og ungdomsskolen (tok følge til skolen..haha.. søte vi var)
  • Gikk i klassen til Stig Arne Kjos (ungkaren) på ungdomsskolen
  • Er på ringer'n med Karin Lunden (Billeba i Syv søstre). Hun er venninne av mamma og sang i kirka da vi giftet oss =)

Kommer ikke på flere akkurat nå... hvis det er noen flere da [8|]

Hva er en A-kjendis og hva er en B-kjendis liksom?

Bror min er sportskommentator på Canal+ liksom. Så for sportsfolk er han vel en A-kjendis [8D]
Er på tv døgnet rundt på tv hele helgen, og alle som har fulgt Engelsk fotball på tv vet hvem han er. [;)]

Kommer ikke på noen å-kjendiser jeg kjenner en gang[:D]

Jeg kjenner Morten Abel[:)] Hadde mye kontakt med ham for to år siden, men vi har ikke snakket særlig i det siste

"Kjendiser kan grupperes som A-, B-, C- og (sjeldnere) D-kjendiser gradert etter fallende berømthet og oppmerksomhet". Vil nok si at de jeg har nevnt er B-kjendiser i hvertfall... F.eks. kongelige, store skuespiller etc. er vel heller A-kjendiser [;)]
Men nevn kjendiser i det hele tatt da [8D]

Æ sparka fotball me Steffen Iversen da æ gjekk idrettsfag.
Gjekk på samme skole som Eskil Ervik(Skøyteløper)
Hadde Oddvar Brå som trener da æ va aktiv løper.
Så va æ endel attme Tommy Ingebritsen å Magnus Moan da æ gjekk idrettsfag:)
Dæm e vel itj så stor kjendisa,men litt kjent[;)]

Nei! Det gjør jeg ikke! MEN har "snakka" med han der Sturla Berg et eller aent for mange år siden. Han var en skikkelig arrogant drittsekk! Fikk skikkelig sjokk! Trodde han var snill og grei som i Bot og bedring. Men neeeei...

Skal vi se...

Jeg er GOD venn med Kim Daniel Sannes (Storm i hotel cæsar) *Men du kan se langt etter at vi er så gode venner at jeg gidder se på det programmet* hehehe

gammel skolevenninne med Maria Mena, vært på hytteturer sammen, og pratet mye på skolen...

Gikk i barnehagen med Kirby (ms norway) og sambo er god venninne av glamourmodell Anita lindvall (men de har ikke pratet sammen siden vi ble kjent omtrent da... )

Jeg prater mye med Johnny Dangerous, Ble kjent mens han var med i TIDY (www.tidy.com)

Jeg har vært på afterparty, og på hotellrommet til DJ Jean... Koselig kar å prate med det, men han hadde helt andre planer enn jeg hadde... Så den festen endte tidlig..

Jeg er god venn og tiligere klassekamerat med Dj Stephano (Men han er vel ikke superkjent over alt) og Dj Bali. (vet ikk akkurat hvor kjendis disse er)

Kommer ikke på fler sånn akkurat nå.. :)

haha.. morsom greie[:D]

Jeg var venninne med Lene Alexandra Øien før i tiden... Maila masse med Kristian Valen en stund, Robinsom Per Morten, Robinson Håvars(dette er jo ca å-kjendiser da..)[8D]

Men hvis vi skal begynne å snakke om hvem kjendiser jeg har hvert på nasch med blir det en annen sak[8D]

Også jobber jo kjærsten i en tippeligaklubb da, så er jo en del der med både fotballspillere og div..

ORIGINAL: Ninen1986

Skal vi se...

Jeg er GOD venn med Kim Daniel Sannes (Storm i hotel cæsar) *Men du kan se langt etter at vi er så gode venner at jeg gidder se på det programmet* hehehe

gammel skolevenninne med Maria Mena, vært på hytteturer sammen, og pratet mye på skolen...

Gikk i barnehagen med Kirby (ms norway) og sambo er god venninne av glamourmodell Anita lindvall (men de har ikke pratet sammen siden vi ble kjent omtrent da... )

Jeg prater mye med Johnny Dangerous, Ble kjent mens han var med i TIDY (www.tidy.com)

Jeg har vært på afterparty, og på hotellrommet til DJ Jean... Koselig kar å prate med det, men han hadde helt andre planer enn jeg hadde... Så den festen endte tidlig..

Jeg er god venn og tiligere klassekamerat med Dj Stephano (Men han er vel ikke superkjent over alt) og Dj Bali. (vet ikk akkurat hvor kjendis disse er)

HELDIGRIIIIS!
Synes han er sååååå søt

gikk i musikk-klassa sammen med robert post på videregående. kjenner også noen av katzenjammer-jentene.

Hehe... Tror ikke jeg kjenner noen kjendiser, men er en liten å-kjendis i mitt nærmijø selv[;)] Er med i en reklamefilm som går på den lokale tv stasjonen og kinoen..hehe[:)] teller det..[;)]

ORIGINAL: baby09

ORIGINAL: Ninen1986

Skal vi se...

HELDIGRIIIIS!
Synes han er sååååå søt

den signerer jeg asså!! heldigris!!!!!!1[:D][:D]

Jeg hadde felles venner med Erland Bratland en gang i tiden så var endel med ham en periode xD
Også kjenner jeg mammaen til Siri Lill Mannes da :P hehe

Back
Topp