Inspirert av facebooktråd på generell

TrønderPia82

Elsker forumet
Hva irriterer du deg over på facebook?

Hvilke statuser eller andre ting?[;)]

Folk som bare sutrer og er negative irriterer meg både på FB og i det virkelige liv. Ellers er det ganske kjedelig om folk legger ut hele livet sitt i statusfeltet og oppdaterer for hver minste ting de gjør... [:)]

Veldig enig med snekka!

Elskser familien min,eller kjæresten min over alt på jord, elsker gull og grønne skoger[:'(]
VARTFALL når det blir oppdatert 10000 ganger om dagen ''har vaska gulvet,elsker familien min og ditten og datten'' NUUUG..irriterende......

Også når de skriver, f.eks ''regner i dag,men heldigvis har jeg min elskedde ''navn''<3'' ogsånne ting, også i HVER setning så er det ''navn''<3... maygawd,TROR alle har kjønt at du liker din kjære...liksom...[:o]

Det er egentlig det jeg irriterer meg mest over[8D]
greit med engang iblant altså, eller engang om dagen, men ikke HELE tia...
heller ikke folk som krangler og sskriver dritt til hverandre HELE tia (hadde et par som drev på sånn,så jeg sletta dem begge.... makan så teit)

sant som du sier Tina. en gang i blant er helt greit og faktisk koselig[:D] Mne noen tar jo helt av.

Må legge til at jeg bruker ikke mye energi på å irritere meg da[8D] handler vel mer om hva man legger merke til.

ORIGINAL: siven79

Irriterer meg lite egentlig. Skal man være på sånne plasser så får man tåle litt.
Men det er jo greit å vite forskjellen på FB og Twitter [:D]

Amen!!

Meget godt sagt siven![:D]

Irriterer meg egentlig ganske lite over det folk skriver i statusfeltet. Men har ei som skriver hver eneste dag, og gjern et par ganger om dagen hvor høyt hun elsker barna sine og samboeren sin. Jeg er bare LEI av å lese det. Så jeg har bare blokkert, så jeg slipper å lese det hver bidige dag.
Det blir jo så oppbrukt på en måte...

Irriterer meg ikke så mye over ting jeg. [:D]

Men når folk søker trøst hos andre ved å skrive RIP i statusen sin, og "fisker" eter at folk skal spørre hva som er gale osv osv. Det irriterer meg. Sånt tar man ikke over FB er min mening.

ORIGINAL: Snekka

Folk som bare sutrer og er negative irriterer meg både på FB og i det virkelige liv. Ellers er det ganske kjedelig om folk legger ut hele livet sitt i statusfeltet og oppdaterer for hver minste ting de gjør... [:)]

Veldig enig med deg der. Ting blir liksom ikke bedre om du fortsetter å male på det negative hele tiden....

Back
Topp