Inspirert av elva og tingeling...

audreybee

Glad i forumet
synes det var et supert valg av tema til et barnerom, men kanskje mest et jenterom. [8|][:)] (kjønnsdiskriminerende her, jaja...)

MEN, kjære damer - hvilke tema kan man ha som evt. kan passe til begge kjønn, eller til gutter? Som kanskje ikke "alle" har...?
Altså, Cars, Ole Brum og den gjengen er kjekke de, men vil ha noe litt mer utenom A4, kanskje...

Så, noen tips??? [:D]

Hvilke figurer/tema kan passe til gutter/begge kjønn??

Eventyr kanskje?

Noe så enkelt som trær og fugler og dyr?

Julia får et rom med lite hele vegger pga dør, to vinduer og garderobeskap... Blir ikke mye plass til wallstickers når det skal være litt møbler, lekekasser og en seng der da... [8D]

Eventyr, troll osv...
Undervann
Skog og skogsdyr

og så rakk ikke fantasien lenger ikveld[:)]

Nemo [;)]

vi har en vegg med fisker[:)] og tenker at det hadde nok passet til begge kjønn[:)]

ellers syns jeg at en kan ha:

Ole brum
eventyr
disney som mikkemus, donald, dolly, minnie, langbein og gjengen
jungel/skog med dyr
nemo
aladdin

og sikkert mange andre disney filmer[;)]

på den disney butikken på kvadrat... den heter vel "barnas drømmer" nå (nede i kjelleren der som sørbø, clas ohlson osv ligger).. der har de mange ulike klistermerke-pakker.. bl.a. gårdsdyr, jungeldyr, aqua (fisker osv).. og tror det var flere også... Men hun på butikken sa at folk ofte brukte de pakkene om de f.eks hadde en av hvert kjønn på samme rom.. for de var veldig kjønnsnøytrale.. og det var veldig fine figurer i pakkene [:)][:)]

herlig tråd. her går det i dyr...
BILDER??

Tror forresten jeg hadde holdt meg unna troll og sånt altså... [8|] Husker rommet mitt noen ganger var veldig skummelt å ligge alene på etter hvert som jeg vokste til og bilder av troll på veggen hadde nok IKKE hjulpet! [8D] Vil ikke utsette jenta mi for det, selv om hun garantert finner mange andre unnskyldninger for å komme opp i senga vår! [8D]

Oi, se her var mange gode forslag!! [:D][:D]

Takk takk jenter.

Nja, kanskje det kan funke med snille troll. Hihi. [:)] Likte den ideen. Likte også godt Nemo, og det med troll fikk meg også til å tenke på Monsters Inc. Hoho. [:D][:D]

Så nå må jeg lete litt på Ebay kjenner jeg. Juhu, dette skal bli GØY! [:)][:)]
Det er jo tross alt minst 4 vegger på et barnerom. Hehe...

Back
Topp