inspirert av dere!

Cathy1

Elsker forumet
hehe... eg var inne på siden her for en stund siden og etter det så har eg vært helt gal på å finne ting å tang for å lage en scrapbook , alltid hatt lyst men e ikkje så flink... hehe... men no har eg fått så mange ideer så vi får no prøve =) hehe....
noen som har tips om noen butikker i bergens område som selger slike ting... gjerne en ide bok eller noe...  nettside kanskje? 
lurte også på om dåkke har skrevet ut bilder sjøl fra pcen eller tar det i en fotobutikk?

gleder meg skikkelig til å begynne eg =)  hihi....

har ikke noe oversikt over hva som er å finne i Bergen, men anbefaler deg disse:
www.papirloftet.no
www.papirihjertet.no
www.hobbyhimmelen.no (holder på å flytte i disse dager, så de kan kanskje ha litt leveringstid i november...)
www.bikuben.com

Ville kanksje kjøpt et blad i stedet for bok jeg da...er så mye dårlige scrappebøker, spesielt hvis du skal ha på norsk. Ville evt kjøpt Encyclopedia of scrapbooking - dette er et scrappeleksikon som tar for seg diverse teknikker-fås i noen scrappebutikker.

Men sjekk ut Ett Trykk og Vi Scrapper -disse får du i nettbutikkene og hos narvesen.
Av de utenlandske bladene er disse bra: Creating Keepsakes, Simple Scrapbooks, Scrapbooks etc. (alle amerikanske) og Scrapbooking mm. (svensk) Alle disse får du rundt i nettbutikkene!

Ellers anbefaler jeg www.scrapping.no - sinnsykt mange dyktige scrappere der, og der får man svar på det man måtte lure på i tillegg til masse inspirasjon![;)]

Jeg skriver forresten ut alle bildene mine selv, bl.a. fordi det jeg sjelden bruker standardstr. på bildene mine...

oki.. takk for svar [:)]
ååååh.. var innpå siden no... masse her jo!!! haha.. åsså en så enkelt adresse.. koff tenkte eg ikkje på det liksom.. hehe...

men når du skriver ut bildene , ka bruker du då? e det bare te å ta de på word liksom? :P haha...

jeg bruker photoshop. Men du kan bare skrive de ut direkte fra bildemappene om du ikke skal redigere de[;)]

Back
Topp