Inspirert av Chello sin tråd.. Flauser med barn..

MinaMor

Forumet er livet
Joda jeg har en.

hadde med min da 3 år gammle nevø på badet.
han var selvfølgelig med i dame garderoben. da vi står å skal kle på oss, kommer det ei dame som har skap ved oss.
Hun står å tørker seg etter å ha dusjet. Hun var vel i 40 åra, mørkt hår å ja.. masse mørkt hår "down there".. ANYWAY:
Nevøen min går selvfølgelig bort, steller seg rett foran " the vagina", peker og roper: Tante, sjekk DEEEN tissen a, den var møkkette den!

Ehhhhhh what to do! hehe morsom historie nå da... hehe

Flere?[:D]

gud da hadde jeg daua tror jeg

Har en jeg også:

Da Andreas lå på nyfødtseksjonen på ahus, så lå han med overvåkningsutsyr på seg koblet til monitor.
Så hadde jeg sitti og ammet han og skule rape han. Plutselig kom all maten opp igjen og jeg fikk helt panikk.
Hadde jo ikke være borti det før jeg....(gulp og sånn) så jeg skulle løpe bort til vasken sånn at han kunne spy der.
Men i farta glemte jeg helt at han da lå med utsyret på seg og røsket med meg hele den skjermen og alle ledninger og alt med et brak i gulvet.........ooooppppps!!!!!!
Så kom bare en av pleierne bort, koblet fra han det han hadde på seg og sa: SÅNN: nå kan du gå bort....med et lite msil om munnen. Herregud så rød i toppen og flau jeg ble.
Og unnskyldte meg for at jeg hadde det så travelt.
Men det ble heldigvis ikke ødelagt. Hadde vært værre om det var nytt utsyr sa hun pleiern....da hadde det nok gått i stykker.....kan heldigvis le av det nå da![:D]

Var med en venninne å passet fetteren for maaaange år siden.. Så såg han en helt svart neger, sikkert for første gang, og skrek ganske høyt fra trilla si : "dadda, dadda, mannen har malt seg!" Må tro det var to kanonrøde fjortisser som kom seg fort der i fra...

ORIGINAL: Teddy81

ORIGINAL: squat

gud da hadde jeg daua tror jeg

Søstra mi, dattra hennes og jeg var på kafe.
Så måtte søstra mi på do.
Når hun går ikke døra roper niesa mi: Maaaammmmaaaa tisse! Maaammmmaaaa bææææææsje!!!!

Tror du søstra mi fikk mange smil og blikk når hun kom ut igjen? hehe

Var på badestranda da minsten for første gang såg ein skikkeleg mørkhuda unge på nært hold. Ungen var heilt naken og guten min var facinert over at han var like mørk over heile kroppen. Mamma, mamma, sjå ein svarting!ropa han til meg. Broren som er 5 år eldre sto like ved og var raskt frampå: Fy deg, det er ikkje lov å sei svarting. Minsten nikkar, snur seg mot meg og ropar. Mamma, sjå ein bruning!  Var litt flautt ja.....

[:D]

Kan ta en min søster sa som liten.
Min mor og min lillesøster som da var rundt 4 år gammel gikk bak en VELDIG hjulbent person opp trappa. Min søster studerer han nøye og etter en stund sier hun høyt til mannen: "jeg tror du har satt beina dine på feil fot, du må bytte de om sånn som jeg gjør når jeg har tatt skoene mine feil på!"

Mannen tok dette fint heldigvis ... barn er PINLIG ærlige!

Så var det hun minste av mine to småsøstre da...
Mine foreldre og min lillesøster er på helgehandel. Mye folk og laaang kø.
Da de endelig kommer frem til kassa sier min lillesøster helt ut i det blå
" Du mamma! veit jeg hvordan man lager baby!"  Tror de fleste måtte dra på smilebåndet da.

Jeg var veldig "åpen" når jeg var liten, og fortalte alltid ALT til ALLE som ville høre på... Jeg pleide alltid å følge etter mamma eller besta om mornigen når de skulle vaske seg, men når jeg begynnte å kikke oppunder "saker og ting" ble jeg kasta ut.. Npe hadde jeg tydeligvis fått med meg, for jeg fortalte ALLE som ville høre på at mamma og besta hadde "jordbær" på tissen.. (altså hadde jeg sett klitoris[:D][:D]) mamma blir flau enda når hun tenker på det[:D]

Var på bussen med søstera mi for mange år siden, hun passa på ei lita jente.. så får hun øye på en kineser som sitter litt lenger bak.. så sier hun (HØGT) "dadda, seeee hun er trøtt," *peke på* for hun har sånne øyer (så myser hun med øyene) gud så flaut[8D]

Æ trur æ hadde daua da hehe

Back
Topp