*inspirert* ang tatto,

jejagal

Glad i forumet
navn på barna?
noen som har det, ?
og hva mener dere som har tatto om det?

Jeg har lyst på fødselsdato på ungene, men jeg vet ikke hvor. Kjenner noen som har navn på ungene tattoed på underarma

Har navna til ungene på underarmene, de har hver sin arm [:)]
Bikkja har jeg på ankelen, og alle 3 har fødselsdagene sine bak på skulderen[;)]

Jeg har lyst på noe som har med barna (hvis jeg får flere da) å gjøre, men trenger ikke nødvendigvis være navnet! Syns det er fint jeg!![:)]

Jeg har en tatovering ja, så jeg er jo ikke imot å tatovere seg.
Men jeg syns de fleste navnetatoveringer er litt harry. Jeg vet ikke helt hvorfor, jeg liker dem bare ikke.

Jeg forstår virkelig at folk vil tatovere noe som representerer barna, man har jo kjærlighetsgaranti på det også da. Jeg klarer bare ikke å like dem likevel. [8D]

navn på barna? Nei
noen som har det, ? Nei
og hva mener dere som har tatto om det? Litt småteit[;)]

jeg skal ha navnet å begge gutta når jeg er ferdig med denne graviditeten og amming.. Skal jeg ha lik som gubben.
Blir navn og fødselsdato mest sannsynlig i nakken...[:D]
Gleder meg sykt..hehe

syns det er en smule utbrukt nå.... de fleste har navnet til barna på kroppen nå.... og jeg lurer på om man trenger en konstant påminning om navnet ?  [;)]

jeg har det ikke, tror heller ikke jeg kommer til å ta det..

Synest det er hellt greit, og med rette skriften så kan det bli kjempe fint, men siden "alle" har det så vil ikke jeg ha det.. hehe

Ikke for barn nei, men for hunden.

Er veldig kresen på navnetatoveringer. Utrolig mange som ser helt grusomme ut.
Vil ikke ha navnetatovering til evt egne barn. Da vil jeg heller tatovere noe med en "hemmelig" betydning for barna.

Har ikke...
Skal heller ikke ha det.
Men,jeg skal ha en tatto som skal lages utfra betydningen av navna på barna mine [:)]

har ikke navn, men 2 sommerfuggler på ryggen som symboliserer de[:D]

har ikke lyst på hele navnet til til lille, men bare forbokstaven på underarmen [:)]
Kjenner ei som har hele navnet til datteren sin på armen med begge etternavnene. Altså tattoveringa er fin den, men jeg ville ikke hatt det [:)]
blir litt mye med både fult navn og fødselsdato og hele pakka, alt med måte egentlig syns jeg [:)]

Back
Topp