Inspirert: Aldersforskjell

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Leste i den ene tråden under her at det ikke ar noe problem med 12 års aldersforkjell.. mange som svarte at de var i slike forhold!! Men her var MANNEN alltid eldst... er det det samme hvis kvinnen er eldst eller????[;)]

Ja det spiller vel ingen rolle?

Jeg hadde aldri ilivet giddet å være sammen med en som er 12 år yngre enn meg, altså 21 år. Han er jo fortsatt tenåring hahaha [8D]

Jeg syns det ikke spiller noen rolle[:)]

Selv hadde jeg ikke likt å være sammen med en som var 12 år yngre enn meg.. jaja, han hadde ikke vært mer enn 8 år da, men selv om jeg hadde vært 35 så ville jeg nok ikke likt det. Hva andre gjør legger jeg meg egentlig ikke opp i, reagerer ikke på det sålenge begge er voksne folk!:)

det spiller vel ingen rolle! men er rart at folk flest syntes det er mer "normalt" at mannen er den eldste[;)]

ORIGINAL: ^Yakine^

Har davel ingenting å si!![;)][;)][;)][:D]

hehe...[8D]

Alder spiller ingen rolle. Kommer an på personlighet og erfaring/modenhet. Min elskling er 10 år yngre enn meg (jeg er 37), og vi er veldig lykkelige sammen. Han er en fantastisk far for vår lille gutt på 4 mnd samt stefar for jentene våre[:)]

Mettas

ORIGINAL: Lollymamsen

Jeg vet faktisk ikke... hadde jo vært spennende for "ei gammel røy" det [8D]

[:D]

ORIGINAL: Lollymamsen

Jeg vet faktisk ikke... hadde jo vært spennende for "ei gammel røy" det [8D]

hehe.. likte det svaret jeg!!![8D][8D][:D][:D]

Det er så utrolig stor forskjell på hvordan folk er.
Så jeg akn verken si ja eller nei. Har vennepar som har 11 år mellom seg (hun eldst) som har det fantastisk sammen.
mes jeg oxo har vennepar som er gjevngammle, som ikke passer sammen i det hele tatt!!

bryr meg ikke om hvem vei det er for andres del, men jeg ville aldri hatt en så ung kjæreste.. da hadde han vært 17 år, å jeg 24.. hoho.. nei takk

ORIGINAL: annika_27

det spiller vel ingen rolle! men er rart at folk flest syntes det er mer "normalt" at mannen er den eldste[;)]
rart er det vel egentlig ikke..hannkjønnet modnes senere enn oss og historien vår viser at vi finner vår livspartner i mens vi fortsatt er så unge at det ikke har jevnet seg ut enda.

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

bryr meg ikke om hvem vei det er for andres del, men jeg ville aldri hatt en så ung kjæreste.. da hadde han vært 17 år, å jeg 24.. hoho.. nei takk

Litt annerledes når begge har passert 25 år, ja...
Tror ikke jeg hadde falt for sambo da han var bare 17 år...[:D]

Back
Topp