Inspirasjonstråd strikking:)

FlowerGirl

Betatt av forumet
Hva strikker dere på akkurat nå? Jeg starta i morges på et hjerteteppe i en vel så sprek farge:-D snørrgrønt;-) ImageUploadedByBV Forum1363364447.488972.jpg

Det er så fint :-) jeg pleier å gi bort til barselgave til venninner, og har allerede strikka 2 til nybabyen.. Tror det er det mest brukte tingen til baby vi har, fikk mye skryt av det på barsel sist og :-)
Men der er flott å høre. Er mitt første strikkeprosjekt. Så håper at jeg får det til:)

Hekler jeg da. En jakke til den lille :)

Jeg skulle ønske jeg også kunne strikke! Har prøvd, men er bare helt håpløs :/ Er jo så godt med strikkaklær og tepper til de små :)

Hvis det er noen av dere som er skikkelige racere på strikking og har tid og lyst til å strikke på bestilling så si i fra!! :) :)

Jeg strikker tovede tøffler. Jeg er ike så flink til å strikke.... første prosjekt.

Vis vedlegget 8560
Strikker denne til meeeeg! :p Ego-Strikk :p hihi! :) (rosa & hvit)
Å! Den så veldig fin ut! Vi må få se ferdig resultat :) Jeg har ikke klart å bestemme meg for hvilket teppe jeg skal strikke enda, så da har jeg begynt på lue isteden. Slik "skøytelue" :)

Strikke akkurat samme hjerte teppe i akkurat samme farge:P, å kommet ca like langt.. Litt artig d da.. =)

Back
Topp