Inspirasjonstråd navn

Kosmo.

Prøver på nr 3
Junibollene 2023
Mailykken 2025
Ispisrasjonstråd for navn!
Her er en tråd der man kan dele navn (ikke fra topplista), som man liker godt, men ikke får brukt selv av en eller annen grunn :smiley-bounce012 Man kan også spørre om tips til navn som passer til søsken eller som passer med et annet som dobbeltnavn

:sign17 Trym, Tage, Brage, Torben, Thorbjørn, Erling, Waldemar, Are
:sign19 Vilde, Alvilde, Jane, Olava, Vilja, Lilja, Lykke
Mitt favoritt-dobbeltnavn, Lykke-Sofie

:HeartpinkStella, Ellie, Viktoria, Klara, Vilde, Olivia, Amanda.
:HeartblueTheo, Leo, Anton, Luca, Oliver, Matheo, Bendik, Collin, Max, Ulrik, Theodor.

Mine favoritter, men jeg fikk velge på minsta så mannen har sakt det er hans tur:hilarious::bag: Men som sikkert alle andre og tenker, så er det uaktuelt om jeg ikke er enig:happy: Hadde en leterunde etter guttenavn her om dagen, så derfor det er flest av de. Lille snuppa er jente, og vi er vel relativt enig om jentenavn, men guttenavn har vi ingen felles som vi liker:wtf:

:sign17 Synes Sigmund, Albert og Alfred er så fint!
Blir det gutt skal vi ha oppklaring, så guttenavn har vi klart. :love7

:HeartpinkStella, Ellie, Viktoria, Klara, Vilde, Olivia, Amanda.
:HeartblueTheo, Leo, Anton, Luca, Oliver, Matheo, Bendik, Collin, Max, Ulrik, Theodor.

Mine favoritter, men jeg fikk velge på minsta så mannen har sakt det er hans tur:hilarious::bag: Men som sikkert alle andre og tenker, så er det uaktuelt om jeg ikke er enig:happy: Hadde en leterunde etter guttenavn her om dagen, så derfor det er flest av de. Lille snuppa er jente, og vi er vel relativt enig om jentenavn, men guttenavn har vi ingen felles som vi liker:wtf:
Hvordan vet du at lille er jente?

Hvordan vet du at lille er jente?
Ser det kan misforstås :bag: :hilarious: lille snuppa vi har fra før* er jente, og derfor var det mange navn i potten sist vi skulle bestemme som vi begge likte. Derfor vi måtte lete litt ekstra etter guttenavn denne gangen.

Ser det kan misforstås :bag: :hilarious: lille snuppa vi har fra før* er jente, og derfor var det mange navn i potten sist vi skulle bestemme som vi begge likte. Derfor vi måtte lete litt ekstra etter guttenavn denne gangen.
Åja :hilarious:

Jente: Anna, Lucia, Lucy, Sanna, Sienna, Milla, Elena, Layla, Julia

Gutt: Charlie, Frank / Frankie, Gabriel, Arthur, Jan, Alek, Adam

Så spent på hvem som skjuler seg i magen denne gangen

Back
Topp