*Inspirasjonstråd* Bilder fra barnerom

siwo

Betatt av forumet
Hei!

Noen som har lyst til å dele bilder av barnerom, ting dere har kjøpt tilbarnerommet eller ting dere skal kjøpe?

Jeg kunne ihvertfall trengt litt inspirasjon kjenner jeg :) Regner med at det er flere av oss :)
 
http://www.ikea.com/no/no/images/products/expedit-bokhylle__0092712_PE229410_S4.JPG

Vi har to sånne bokhyller på rommet til mini som vi nettopp har organisert. En stående og en liggende. Expedit-serien består av masse ulike kasser, dører og skuffer som passer i hullene på hyllene. Vi er i alle fall superfornøyd med god plass til organisering av leker og bøker.

Ellers har vi et stort klesskap på rommet hans, og han synes det er kjempegøy å gå inn i dette og teste ekko-effektene :D

Rom til mini i magen har vi ikke begynt å tenke på. Han/hun skal nok sove på vårt rom i starten.. og innredning av eget rom kommer seinere..
 
Ja, de er lure :) Vet ikke helt hvor vi skal begynne med Minis rom, vi. Skulle gjerne vært ferdig med å male/tapetsere veggene ihvertfall før h*n kommer til verden. Men mangler litt gode ideer :)
 
Hei, vi har bare handlet på Ikea, vet ikke om det er så mange tips, men jeg husker jeg var ganske fornøyd da vi var ferdige (høygravid på den tida...;) så jeg kan jo legge ut bilder ihvertfall :) Fikk tips fra ei på babyverden hvilke farger som passet til de blå møblene og malte pappans gamle gyngehest i de fargene og også den ene veggen.

 







 
Stilig MittAndre<3 !! 

Vi har mørke blåe vegger på mini sitt rom.. og lyst gulv. Tenkte vi skulle ønske han et sånn teppe med bilveier på til jul.. bilder og slikt får komme på veggene etterhvert.. 

Rommet som er tiltenkt minste mini er malt i grønne farger, det ble malt rett etter at vi startet med prøving på nr to.. men er foreløbig overfylt av flyttekasser :D Godt vi har god tid foreløbig.. 
 
vet dere, mini på straks tre år har ikke fått sitt eget rom enda... han sover i dobbeltsenga sammen med meg... sambo sover på et annet rom ettersom han snorker helt jæ.....!

men nå har vi vel fått kniven på strupen m tanke på den lille som kommer... selv sier mini at lille kan sove i senga sammen med oss. :p
 
Back
Topp