Inspirasjons-hobby-tråd

vesledue

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Septemberhjertene 2018
Jeg tenkte det hadde vært morsomt å ha en "samletråd" hvor vi kunne legge ut forskjellige ideer og ting vi lager til spirene etterhvert :)

Være seg strikking, hekling, toving, oppussing av gamle møbler, smarte løsninger på barneromsinnredning osv :)

Selv er jeg ikke sånn enormt kreativ, men jeg liker å tro det. Uansett er jeg hvertfall rågod på å herme etter folk som er det :D

Flere som er interessert :)?
 
Jeg har lyst til å hekle helseteppe! Også kommer jeg til å sy litt klær tenker jeg :) moro om folk legger ut bilde av det de lager etter hvert!

Om noen har fine oppskrifter på heklet helseteppe tar jeg gjerne imot :)
 
Håndarbeid er virkelig ikke min greie. Prøvde meg på strikking i forfjor, men det gikk ikke så bra.

Idag reiste samboer offshore, og jeg tror det kan bli vanskelig å fylle kveldene med noe meningsfylt...
 
Jeg klør i fingrene etter å strikke noe til lille spiren i magen!! <3<3<3
Men tenkte å vente til etter jeg har passert de magiske 12ukene hvertfall. Jeg ventet heldigvis forrige gang, og var glad for det når jeg mistet. Nå er det lange dager hjemme fordi jeg har fått beskjed om å holde meg i ro etter forrige ul pga lav hjerterytme hos spiren, så da klør det litt ekstra i fingrene etter å begynne på et babyteppe eller lignende. Men skal prøve å holde meg fra det. Sambo har sagt han ønsker seg strikkavotter, så da får jeg gå i gang med det isteden tenker jeg :)
 
Holder av en plass her. :) Jeg strikker en del, og har planer om å få malt bilder til storesøster, så da må vel lillebrøster også få :P
 
Når ting er mer sikkert blir det nok litt hobbysysling fra min side og
 
Klør i fingrene att få begynne med ting her og :) men venter noen uker til før att vare mer sikker på att dette går veien. både strikker og hekler. Kan sy og men syns ikke det er fullt så artig, så blir sikkert ikke så mye av det :P
Mine første prosjekter blir hekla sikksakk teppe og en strikket heldress :)

Åh så jeg gleder meg til å begynne!! :)
 
Jeg vil også lage noe til lille spiren :) men må få igjen den strikke/hekle/lage lysten igjen:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Så gøy at dere skal igang med ting. Håper vi kan dele fremgang og resultater :D
Gleder meg sånn til uke 12! Da skal jeg strikke helseteppe til lille spira <3 og etter UL blir det å lage tøfler i alle mulige utgaver. Har litt tøffeldilla både til store og små :p
 
Så moro :) jeg strikker masse, men ikke til spiren i magen enda.. Må nok forbi de magiske 12, så blir det nok både klær og tepper :)
 
Jeg er absolutt ingen storstrikker selv, men hender jeg glimter til med et og annet småprosjekt, så vi får se..... Gleder meg i alle fall veldig til å se hva dere andre lager og kanskje bli inspirert selv...... :-)
 
Jeg holder på meg et mariusteppe til babyen :)
 
Holder på med... hehe :p
 
Back
Topp