Inspirasjon til hva man kan lage selv.

Mmmills

Betatt av forumet
Jeg ønsker meg svært gjerne masse inspirasjon til hva man kan lage til sin baby. Jeg er tidlig i svangerskapet, men også svært ny på det meste innen håndarbeid så det kan være godt med litt tid. Kom gjerne med overkommelige nybegynner-tips til all slags håndarbeid. Oppskrifter og linker er også velkommen! :-) Fyr løs.

Smokkesnor
Pynt til vogna
Ammepute - sjekk stoff og stil
Jeg vurderer å lage morsomme puter inspirert av Firm Living

Har ingen oppskrifter her jeg ligger dessverre :/

Strikk et deilig helseteppe.

Hekle siklesmekker

Lage uro til og henge over seng/vugge

Youtube! Har hekla sokker/tøfler og luer derifra. Der er det nybegynnervideoer. De fleste videoene er på engelsk. Men det er lett og gjøre noe skikkelig og pause mellom slaga. Eller repetere det dem sier 100 ganger til du får det til :)

Jeg ønsker meg svært gjerne masse inspirasjon til hva man kan lage til sin baby. Jeg er tidlig i svangerskapet, men også svært ny på det meste innen håndarbeid så det kan være godt med litt tid. Kom gjerne med overkommelige nybegynner-tips til all slags håndarbeid. Oppskrifter og linker er også velkommen! :) Fyr løs.

Ble du inspirert? :) Har du kommet i gang med noe?

Ble du inspirert? :) Har du kommet i gang med noe?
Beklager at det ikke har kommet noe svar her.. Har vært i særdeles dårlig form i det siste!
Joda, ble inspirert og har vært på nett og kikket litt. Jeg har startet såvidt på et enkelt rillestrikk-teppe og et lappeteppe og det er stort sett det. Blir nok mer prosjekter etter hvert.

Beklager at det ikke har kommet noe svar her.. Har vært i særdeles dårlig form i det siste!
Joda, ble inspirert og har vært på nett og kikket litt. Jeg har startet såvidt på et enkelt rillestrikk-teppe og et lappeteppe og det er stort sett det. Blir nok mer prosjekter etter hvert.

Uff da! Håper du er i bedre form nå :)
Jammen da er du i gang da! En start er veien til den o store håndarbeidverdenen ;)
Håper du deler bilde når du er ferdig. Det hadde vært gøy og se.

Uff da! Håper du er i bedre form nå :)
Jammen da er du i gang da! En start er veien til den o store håndarbeidverdenen ;)
Håper du deler bilde når du er ferdig. Det hadde vært gøy og se.
Det kan ta sin tid så det er ikke sikkert jeg kommer på det ;-) Men skal prøve.

Back
Topp