Inspirasjon til dåpsbord :)

Twilight Sparkle

Glad i forumet
Noen som har lyst å dele bilder av dåpsbordet sitt? Gjerne nærbilder, slik at det går an å se detaljer :) Jeg trenger inspirasjon :D
 
Ingen? :(
 
Må da være noen?:)

Selv har jeg kun liggende bilde av dåpskaken og av folk i selskapet på denne. Har av bord og resten av bildene på cd``er annen plass.
 
CIMG2679.JPG
CIMG2895.JPG CIMG2652.JPG
Ikke akkurat av bordet, men noe av pynten vi hadde.
 
Så fiiiiint kubbelys! Har du bestilt på nett? :)
 
Kjekk tråd, vil se om det kommer flere tips.

Vi tenkte å gjøre det enkelt. Leier nok lokal har ikke plass til alle hjemme. Blir nok kaker som lages av ulike i familien, lurte på om jeg skulle prøve meg på en kransekake eller kanskje spør mormor. Vi lager nok smørbrød selv. Ellers enkel bordpynt. Det kommer nok en del unger, så folk blir ikke sittende på samme plass regner jeg med. Tror derfor ikke bordkort er nødvendig.

Er januar når vi skal ha dåp, tenkte kanskje litt vinteraktig pynt i form av blomster og lys. Er litt usikker, skal gå gjennom hobbytingene mine snart, kanskje jeg får noen ideer. Deler gjerne bilder når jeg har noen.
 
Vi skal ha dåp nå på søndag, skal legge ut bilder av bordet :)

Pes med forberedelser/ alt som må huskes, skulle begynt før ja! :p
 
Har pyntet klart til i morgen! Tok noen bilder i full fart :) ImageUploadedByBV Forum1412441106.853707.jpgImageUploadedByBV Forum1412441138.419325.jpg
Skal ta litt flere bilder i morgen.
 
Back
Topp