Inspirasjon til dåp..

mharty

Forelsket i forumet
Er dere begynt med dåpen?
Tenkte vi eventuelt kunne legge ut bilder til å inspirere hverandre til pynting,bordkort osv?:)
Jeg trenger iallefall inspirasjon til hvordan det skal se ut;) skal ikke ha før 17.Nov men jeg vil at dagen skal bli perfekt;)

Er dere begynt med dåpen?
Tenkte vi eventuelt kunne legge ut bilder til å inspirere hverandre til pynting,bordkort osv?:)
Jeg trenger iallefall inspirasjon til hvordan det skal se ut;) skal ikke ha før 17.Nov men jeg vil at dagen skal bli perfekt;)

Vi skal også ha 17.november!! Fikk litt panikk igår når jeg tenkte over at det bare er en mnd til, og vi ikke hadde tenkt på noe. Men nå har vi fikset lokale, mat og funnet ut hvor mange vi skal invitere!
Bestilte bordkort fra ebay.. Er ikke så flink til å lage ting selv :p

Ja, jeg har også bestilt litt fra ebay! Bl.a pynt og servietter med navnet hennes og daton for dåpsdagen:) har også bestilt bordkort i tilfelle jeg ikke får til det jeg ønsker:p lokalet er også i boks heldigvis:) eneste som gjenstår er å se for seg hvordan jeg vil pynte det:p

La jo ut invitasjonene i en annen tråd, men tar det en gang til;-)

ImageUploadedByBV Forum1381650213.601769.jpg

ImageUploadedByBV Forum1381650236.468401.jpg

Vi skal ha dåp på lørdag, da kommer det mer bilder;-) men har ikke så mye pynt, jeg da. Gidder ikke. Kommer 20 barn, så vi skal være i gymsal og leke;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sitter i benken med beina på bordet, helt kake, hehe :) dåpen var overstått i går! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp