Inspirasjon til barnerom;)

LillTrille

Glad i forumet
Ahh vi har for alvor fått ryddet ut fra det rommet vi skal gjøre i stand til våres lille prins;) 
Skal i dag vaske veggene slik at de kan males på mandag.. Vi har bestemt oss for fargen Alladin fra Jotun og trur den kommer til å bli fin;)
Jeg tenkte at jeg skulle la en vegg stå uten og males og finne på noe kreativ og morro på den veggen;) Har dere noen ideer?
Evt noen bilder til inspirasjon?

Så koselig å pusse opp barnerommet da :D

Jeg synes det er er veldig fint med en stilig tapet på en vegg, eller male den i en annen farge og sette på veggfigurer, ulike dyr, former, og slike ting :)

Mye inspirasjon å hente på: http://www.kidsparadise.no/

jeg har fått diverse fargekart fra jotun i posten idag, så det blir spennende å se hva vi ender opp med.

Vi klæsja den fargen som heter Alladin opp på veggen og den var i hvertfall veldig dus og fin syns jeg;) Masse lykke til med valget Huzky er veldig vanskelig og bestemme seg..:O)

Vi klæsja den fargen som heter Alladin opp på veggen og den var i hvertfall veldig dus og fin syns jeg;) Masse lykke til med valget Huzky er veldig vanskelig og bestemme seg..:O)

Vi skal bruke fargen "Hvit Lin" på 3 av veggene, og "Kamelon" som kontrastvegg. Skal ha jente men vil ikke ha et typisk rosa-rom ;) har panel på veggene så er lite muligheter med tapet/etc men tror det skal bli fint likevel!

Det er jo veldig koseleg med figurar på veggen  Eg var med ei venninne for å gjera i stand til sonen hennar eit år, då fann me figurar han var glad i, tok det over på transparent papir og malte etter overheaden på veggen - vart veldig fint! No er det jo mogeleg å finna det meste som wall stickers dersom ein ikkje har lyst til å mala sjølv.

Back
Topp