Inspirasjon på SoMe

Stardew

Andre møte med forumet
Hei :) Jeg er førstegangsfødene og lurer på om noen av dere har tips til noen gode kontoer på for eks. Instagram som viser sin gravidreise, tar opp temaer rundt kvinnehelse ifm. svangerskap, fødsel osv. Synes det er inspirerende og nyttig å se/lese om andres erfaringer, men følger ikke så mange slike kontoer fra før.

Hei :) Jeg er førstegangsfødene og lurer på om noen av dere har tips til noen gode kontoer på for eks. Instagram som viser sin gravidreise, tar opp temaer rundt kvinnehelse ifm. svangerskap, fødsel osv. Synes det er inspirerende og nyttig å se/lese om andres erfaringer, men følger ikke så mange slike kontoer fra før.
Jeg har fulgt Helene Heméra og Ragnhild Grødal på snapchat de siste månedene av graviditeten deres, de har dog født begge to nå. Men synes de deler masse nyttig også etter fødsel i forhold til amming, tiden etter fødsel og lignende:joyful:

Jeg har fulgt Helene Heméra og Ragnhild Grødal på snapchat de siste månedene av graviditeten deres, de har dog født begge to nå. Men synes de deler masse nyttig også etter fødsel i forhold til amming, tiden etter fødsel og lignende:joyful:
Hihi, eg følger også disse! I tillegg følger eg «kvinnelegen» på Instagram, eg syns ho har masse godt innhold som er faglig men lett å forstå :thumleft

Fødebagen synes jeg har vært veldig nyttig på instagram

Sniker fra mars :) Har også fulgt/følger begge disse og føler jeg har lært masse! Håper samtidig det snart dukker opp noen som er ca. på samme sted som meg selv i svangerskapet, det hadde vært gøy å følge med på:joyful:

Sniker fra mars :) Har også fulgt/følger begge disse og føler jeg har lært masse! Håper samtidig det snart dukker opp noen som er ca. på samme sted som meg selv i svangerskapet, det hadde vært gøy å følge med på:joyful:
Ja jeg også! Jeg har flere rundt meg som venter barn i slutten av 2023-våren 2024, men hadde vært veldig fint å få fulgt hele hverdagen til noen i samme situasjon :love7

Som førstegangsfødene hørte jeg på Podcasten Babyboom med Jamina og Samantha :happy: De begynte podcasten da de ventet sine første barn, og jeg hadde veldig godt selskap i å høre på de under graviditeten:Heartpink

Malene Fossum er nå 14+ et eller annet, så ikke så mye lenger på vei, og ho deler masse. Syns kanskje det er litt mye reklame for det ene og det andre, men om noen ikke bryr seg om det så er det mulig å følge henne på Instagram og snap :)

Back
Topp