Inspirasjon oppussing

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
Hvor finner dere det? Jeg googler og googler... :)

Soverom, både barn og voksen :)

Hiv også gjerne ut bilder :)

- taster fra appen :)

da jeg pussa opp rommene til ungene var jeg innom en malebutikk og henta flere fargekart, samme da jeg pussa opp stua. på rommet til eldste ble det en i gråtoner, på rommet til minste er det cafe mocca og i stua er det cafe latte :)

På rommet til jenta er det fargen lavendel på 3 vegger og hvit på en vegg. Hun har litt blandet tema, med litt prikker og ugler.. Fargene som går igjen er rosa, turkis, grønn, lilla og hvit..

Er ikke helt ferdig med rommet enda.. har tatt en gammel tv benk, kjøpt sitte puter på kid og lagt oppå.. Skal kjøpe ugle knotter fra ebay og bytte ut di gamle med :)

Vedlegg

• 1371998239610.jpg
    1371998239610.jpg
    36,3 KB · Visninger: 58
  • 1371998250979.jpg
    1371998250979.jpg
    35,8 KB · Visninger: 56
Driver å fikser på rommet til lille nå...
ImageUploadedByBV Forum1371997934.388490.jpg
Hylle fra europris..

ImageUploadedByBV Forum1371997983.555983.jpg
IKEA hylle, veggdekor fra panduro

Jentene her har helt hvite soverom. 1tapet vegg med en dus rosa farge ( lys rosa og hvit smårutete tapet) med lysgrå elefanter på.

Så har vi hemnes møbler ( kommode og seng) bilderammer, med innrammet tapet inni. Også kjøpte vi boklist, og ltt dill på lekmer.no samt lysekrone.

Jeg går på Finn.no, søker etter boliger på områder jeg vet er dyre, klikker meg inn på ulike boliger som har "rålekker" eller lignende i teaseren, og får inspirasjon der. ;)

Du får se om noen uker, vi overtar huset vårt på fredag, og skal male litt og flytte i løpet av juli.
Rommet hennes skal males i en dus fin lillafarge. Hun har hvite møbler, rosa Hello-Kitty gardiner og litt slikt fra før som hun får beholde da. Så får vi se hva som trengs og hvor stor plass hun får.

Vårt rom tror jeg vi skal male i en hvitnyanse og grå/dus grålilla (det er sånn halvpanel, tenker å male panelet hvitt og tapeten grå, og senga skal også males hvit (den er ubehandlet tre per nå).

Back
Topp