Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grattis :) Jeg har vokst opp med camping livet, med fortelt om sommern og på vintern :) Hærlig :)*Prinsessa skrev:
Skal dere bo fast eller reke litt rundt?
Husker vi hadde en del kjøkkenutstyr og baderomsutstyr.
Sengetøy osv. Blir jo som å ha med hjemmet ut, bare i en mindre skala :)
fylle vann på campingvogna, kan være kjekt å ha en stor dunk som kan fylles med vann og, da ikke alle har slange om når ut til vogna. sett noen av dem som ikke har hatt det.
kjekt med teppe i fortelte og utemøbler :)
huske å fylle kjøleskapet før dere drar for da har dere kaldt drikke :p
kommer egentlig ikke på noe mer jeg nå, ønsker dere god tur og nyt det :)
ekstra varmeovn til å ha i forteltet, kan bli kaldt der på sene kvelder :)brynhild123 skrev:
stor balje til å bære oppvasken i bort til "vaskebua" :)
vi lånte vogn en gang, regnet med d var balje der, men neida... flaut å komme med oppvasken i en pose...
|Frosken| skrev:
ekstra varmeovn til å ha i forteltet, kan bli kaldt der på sene kvelder :)brynhild123 skrev:
vi lånte vogn en gang, regnet med d var balje der, men neida... flaut å komme med oppvasken i en pose...
Vaskebua? Hva er det?
Vasker opp i campingvogna hadde vi tenkt...? Noe jeg har gått glipp av nå? Haha :p
|Frosken| skrev:
Vaskebua? Hva er det?
Vasker opp i campingvogna hadde vi tenkt...? Noe jeg har gått glipp av nå? Haha :p