• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

*insp* under fødsel..

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
dreit du på deg da?[8D]

Nei, ingen av gangene. Takknemlig for at klysteret ble oppfunnet! [:D]

ORIGINAL: Bleiemos

Vet ikke![:)]

sign! har ikke peiling.. haha, sier litt om tilstanden man er i[8D]

ORIGINAL: .meta.

ORIGINAL: Bleiemos

Vet ikke![:)]

sign! har ikke peiling.. haha, sier litt om tilstanden man er i[8D]

Nei, men kjentes ut som jeg skulle det helt til jeg turte å begynne å presse. Holdt igjen i frykt for å drite meg ut[:D]

ORIGINAL: Bare Kari

Jeg vet faktisk ikke[8D] Fikk ikke akkurat noen rapport på det.. Men jeg tror ikke det.

[:-] sign

Nei, men det kjentes sånn ut så jeg sa det til jm, men ho bare lo og sa det var vanlig at det kjentes sånn ut og jeg skulle ikke knipe igjen[8D]

Nei, det gjorde jeg heldigvis ikke, men var veldig redd for at jeg skulle gjøre det. (har hørt mange som gjør det..)

nei[:D]

Nei, ikke som jeg fikk med meg hvertfall! Gikk på do på sykehuset under riene... brukte ikke klyster.

Nei

Nei. Fikk skikkelig løs mage i timene før vi reiste avgårde til sykehuset så fikk tømt meg før fødselen. [8D]

ORIGINAL: giggsy

Nei. Fikk skikkelig løs mage i timene før vi reiste avgårde til sykehuset så fikk tømt meg før fødselen. [8D]

Ja med nr 2 gjorde jeg det[:)]
Ikke med nr 1

nei

nei det gjore jeg ikke.. men føltes som det var det jeg skulle vertfall når jordmor ber meg presse som om jeg skulle drite.. hahahaha

har født 2 ganger og første gangen ja, andre gangen nei, fikk ikke klyx noen av gangene..

Back
Topp