*Insp.* Trives du der du /dere bor?

Trives ikke[:(] Men kommer nok til og bli boende her pga barna. Så får tiden vise hva som skjer[:)]

Bor du på drømmeplassen? Ja
Har du slått rot? Ja

Bor du der du/partneren er oppvokst? Barndommshjemmet til mannen
Studerer du, og ser du for deg å bli boende der etter studiene? Vi kommer til å bo her til vi blir gamle, håper jeg...
Har du flytte pga. jobb? Nei

Hvorfor trives/trives du ikke der du bor?Fordi vi bor nærme sentrum, stranda 100m unna, fin lekeplass rett over veien, lite trafikk, gode naboer

Har du flytte til en ok plass for å do i drømmeboligen, eller bor du på drømmeplassen i en ok bolig? Bor på drømmeplass i veldig bra bolig!! Gammelt hus, renovert inne, men må gjøres endel ute så blir det nok 100%drømmebolig!! [;)]

Skal det mye til for at du hadde flytte nå? Jepp, det skal mye til! Måtte være at noe skulle skje og vi rett og slett ikke hadde råd til å sitte med det..

eh...nei...her regner det hele tden kaldt og mørkt....nei sol og varme hadde vert tingen[:D]
men gror vel fast her, blir jo vannet hver dag....

Nei[&o][:(]

Men flytter om ikke så lenge så håper det bedrer seg da.. Da blir det ihvertfall mer i nærheten av hvor jeg vil være permanent[:D]

Jeg bor verken på drømme plassen eller drømme huset.
Jeg vill egentlig bo i min hjem kommune, men har innfinne meg med at det er her vi blir boende. Sambo er ikke her i fra han har 15 mil hjem og jeg har kunn 1,5 mil hjem. Så vi begge må gi å ta. Mitt drømme hus er ett gammelt gårdsbruk med hav utsikt, 560kvm stort hus og fire etasjer[8D]
Har funnet det, men det ble nok alt for dyrt for oss da det måtte bli total renovert. Så nå sitter jeg her hjemme i vårt nye bygde hus og er vel sånn passe fornøyd. Jeg klarer å se våre begrensninger. Jeg håpet virkelig at jeg nå klarer å slå rot for dette er min 6 bolig på 7 år[X(]

Vi bor 4.5mil fra der gubben er vokst opp, og 10mil fra der jeg er vokst opp..

Han flyttet hit pga jobb, og jeg flyttet hit fordi jeg skulle begynne på videregående (flytta rett inn til gubben <3)

Nå har vi kjøpt oss leilighet her, og vi kommer til å bo her..
Passe stor by, har alt vi trenger, utenom H&M (som er i nabobyen 10mil unna [8D]) og Ikea [;)][8D]
Skal kjøpe (bygge, takk... Millioner mottas med stor takk [;)]) hus når vi får råd (les: jeg får fast jobb)..

Trives her [:)]
Her har vi venner, og familiene våre er en liten kjøretur unna [:D]

Bor du på drømmeplassen? Definitivt[:D]

Har du slått rot? [:)] Jepp!![:D]

Bor du der du/partneren er oppvokst? Nei, vi er begge oppvokst i Oslo, flyttet til
Ytre Enebakk for 6 år siden [:D] 

Studerer du, og ser du for deg å bli boende der etter studiene? Jobber.

Har du flytte pga. jobb?  Nei, omvendt, jeg byttet jobb etter jeg hadde
bodd her en stund, jobber i hjemmesykepleien i kommunen![:D]

Hvorfor trives/trives du ikke der du bor?[:)]
Fordi vi har vårt eget hus, stooor hage, svømmebasseng, mye barn i nabolaget, og har
generelt verdens beste nabolag.. gamle og unge er som så hensysfulle og snille!![:D]
Feks. så måker ikke nabon vår på 72 år oppkjørselen sin, bare så ungene skal
få bruke bakken hans til akebakke, han elsker at de er ute og herjer, og ungene elsker han [:D]

Har du flytte til en ok plass for å do i drømmeboligen, eller bor du på drømmeplassen i en ok bolig?[8D]
Vi flyttet 20 min ut fra Oslo for å bo i eget hus, uten å ha gjeld til over pipa!
Det ble etterhvert drømmeboligen, er enda ikke ferdig.. men skal bo her leenge til [:D]
så egentlig drømmebolig på drømmeplass [8D]

Skal det mye til for at du hadde flytte nå?
Det skjer ikke!!!! Aldri tilbake til Oslo ihvertfall, og flytter vi fra huset må det
være fordi vi blir gamle.. men ikke fra Enebakk!

Trives, selvom jeg bare kjenner 4-5 stk her!
Vi bor bare her en liten periode (2-3 år) siden det er nærme jobben og håndballklubben til sambo!
Kommer nok til å flytte noen steder før vi slår oss til ro, pga håndballen.
Vi har snakka litt om å flytte til tr.heim når sambo legger håndballen på hylla..
Jeg vil gjerne flytte tilbake til Arendal, der jeg er fra[:)]

Jeg vil påstå at vi bor på drømmeplassen ja. Et romslig småbruk på landet, med masse jord, skog og stor inngjerdet hage.

Vi bor på det tettstedet som samboern min vokste opp. Her skal vi bygge, og her skal vi bo [8D]

Vi kommer nok til å flytte til mitt hjemsted når svigers har parkert tøfla, for da har vi ingen familie som binder oss her.

Småbrukene våre skal barna våre få arve etterhvert, akkurat som samboern min har "fått" det ene nå [:D]

Svigers bor rett borti gata, så de er barnevakt om vi trenger det. Herlig!

TRIVES IKKE!!!!!!!!!!!!
hater det stedet her!

liker leiligheten da! eller... kunne godt vært hvertfal 20 kvm til!
men jeg hater hater hater beliggenheten!

Nei, trives ikke !!
Vi bor i kommunen jeg er oppvokst i.
Vi bor på lande og må i bil for å komme overalt !!
Jeg er lei av stede vi bor, av huset vi bor i og håper med alt jeg har at noen vil kjøpe huset vårt veldig snart !!

Jeg jobber som lærling, men ingen av de tingene vi jobber med har noe med hvorfor vi bor her.

Grunnen til at vi bor her var at vi var 2 utålmodige 20åringer som bare vil ha hus og flytte. Veldig lite gjennomtenkt !!

Jeg vil flytte til nabo kommunen, bo nærmere byen og alle aktivitetene jeg liker å drive med.
Jeg ønsker meg et nyere hus, med normale takhøyder og mulighet for å sette inn kjøkken som ikke er hjemme snekra uten å måtte forandre hele kjøkkenet.

JEG VIL FLYTTE NÅ !!

Bor du på drømmeplassen? Ja
Har du slått rot? [:)] Ja

Bor du der du/partneren er oppvokst? Mannen
Studerer du, og ser du for deg å bli boende der etter studiene? Jeg flytta fra østlandet midt i studiene og fullførte her jeg bor nå..
Har du flytte pga. jobb? Nei, flytta fordi jeg fant mannen.. [8D]

Hvorfor trives/trives du ikke der du bor?[:)] Jeg trives jo, men jeg venter på huset mitt!!

Har du flytte til en ok plass for å do i drømmeboligen, eller bor du på drømmeplassen i en ok bolig?[8D]
Hmm.. Jeg bor i en ok bolig på et flott sted nå, men om et par år bor jeg i drømmehuset på denne flotte plassen! Tomta er 300 meter fra der vi bor nå.

Skal det mye til for at du hadde flytte nå? INGENTING! Jeg flytter på dagen når huset står klart! [8D]

Ja vi stortrives her vi bor! Det eneste er at vi har litt lite hus så ser etter ett større ett, men det må være i samme område!
Ingen av oss kommer fra denne kommunen opprinnelig men flyttet hit i forbindelse med jobb og skole for en del år siden!
Nå har vi masse venner i nærheten og snuppa stortrives i barnehagen som ligger like ved oss [:)]

Jeg stortrives...vokste opp i denne gaten jeg bor i...kjenner alle naboer fra gammelt av..LOVE IT[:D]

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Bor du på drømmeplassen? nja,sikkert mange steder som er bedre,men er her jeg er oppvokst og har familien min,så kan gjerne bli her
Har du slått rot? [:)] nei..altså,jeg er ikke imot å flytte på meg,men ikke langt unna(nabokommunen f.eks)

Bor du der du/partneren er oppvokst? jeg ja,han i nabokommunen
Studerer du, og ser du for deg å bli boende der etter studiene? studerer ikke enda
Har du flytte pga. jobb? nei

Hvorfor trives/trives du ikke der du bor?[:)]

Har du flytte til en ok plass for å do i drømmeboligen, eller bor du på drømmeplassen i en ok bolig?[8D] bor der jeg vil bo,men IKKE i drømmeboligen..vi leier en gammel leilighet

Skal det mye til for at du hadde flytte nå? ikke til nabokommunen[8D]

Bor du på drømmeplassen? - Absolutt ikke..
Har du slått rot? [:)] - Nei, og jeg har en følelse av at jeg aldri kommer til å gjøre det heller.

Bor du der du/partneren er oppvokst? - Bor her typen er oppvokst :)
Studerer du, og ser du for deg å bli boende der etter studiene? - Nei, og nei :p
Har du flytte pga. jobb? - Nei

Hvorfor trives/trives du ikke der du bor?[:)] - Midt i ødemarken, og jeg kjenner minimalt med mennesker her. Stedet er rett og slett for lite for min smak.

Har du flytte til en ok plass for å do i drømmeboligen, eller bor du på drømmeplassen i en ok bolig?[8D] Hverken drømmebolig eller drømmeplass. Men huset er veldig fint, men ligger ikke fint til.

Skal det mye til for at du hadde flytte nå? NEI. Jeg hadde flyttet hjem til Hamar på DAGEN, om jeg hadde hatt muligheten[:)]

Er kjempefornøyd med både størrelsen på leiligheten, og hvordan den ser ut... MEN det er en leilighet. Vi bor i 4.etg uten heis, og ser og hører naboer hver dag. Vi vil ha hus!! Men da må vi nok ut av Oslo. Har bodd i Oslo i hele mitt liv, og elsker byen[:)]

Trives kjempe godt og blir nok ikke å flytte herifra noen gang. Jeg er ikke oppvokst her, men sambo er. Tror ikke vi blir å flytte i nytt hus heller ettersom vi har pusset opp så mye og fått det akkurat slik vi ville ha det. Da bygger vi heller på for å få mere plass[8D] Så ja, det skal mye til for at vi flytter[:)]

Back
Topp