*lottalus*
Glad i forumet
Trives ikke[:(] Men kommer nok til og bli boende her pga barna. Så får tiden vise hva som skjer[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bor du på drømmeplassen? Ja
Har du slått rot? Ja
Bor du der du/partneren er oppvokst? Barndommshjemmet til mannen
Studerer du, og ser du for deg å bli boende der etter studiene? Vi kommer til å bo her til vi blir gamle, håper jeg...
Har du flytte pga. jobb? Nei
Hvorfor trives/trives du ikke der du bor?Fordi vi bor nærme sentrum, stranda 100m unna, fin lekeplass rett over veien, lite trafikk, gode naboer
Har du flytte til en ok plass for å do i drømmeboligen, eller bor du på drømmeplassen i en ok bolig? Bor på drømmeplass i veldig bra bolig!! Gammelt hus, renovert inne, men må gjøres endel ute så blir det nok 100%drømmebolig!! [;)]
Skal det mye til for at du hadde flytte nå? Jepp, det skal mye til! Måtte være at noe skulle skje og vi rett og slett ikke hadde råd til å sitte med det..
ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~
Bor du på drømmeplassen? nja,sikkert mange steder som er bedre,men er her jeg er oppvokst og har familien min,så kan gjerne bli her
Har du slått rot? [:)] nei..altså,jeg er ikke imot å flytte på meg,men ikke langt unna(nabokommunen f.eks)
Bor du der du/partneren er oppvokst? jeg ja,han i nabokommunen
Studerer du, og ser du for deg å bli boende der etter studiene? studerer ikke enda
Har du flytte pga. jobb? nei
Hvorfor trives/trives du ikke der du bor?[:)]
Har du flytte til en ok plass for å do i drømmeboligen, eller bor du på drømmeplassen i en ok bolig?[8D] bor der jeg vil bo,men IKKE i drømmeboligen..vi leier en gammel leilighet
Skal det mye til for at du hadde flytte nå? ikke til nabokommunen[8D]