*Insp.* Trives du der du /dere bor?

~D@isigeD@ier~

Forumet er livet
VIP
Bor du på drømmeplassen?
Har du slått rot? [:)]

Bor du der du/partneren er oppvokst?
Studerer du, og ser du for deg å bli boende der etter studiene?
Har du flytte pga. jobb?

Hvorfor trives/trives du ikke der du bor?[:)]

Har du flytte til en ok plass for å do i drømmeboligen, eller bor du på drømmeplassen i en ok bolig?[8D]

Skal det mye til for at du hadde flytte nå?

nei egentlig ikke,,

Bor på barndomsplassen til min kjære, bor der jeg vil bo [:D] Og har drømmebolig [;)]

Ja vi bor der vi vill bo.
Nettopp kjøpt nytt hus så ja vi har drømmeboligen vår.
Ingen av oss kommer herfra men vi stortrives alle sammen.
her skal vi bli gammle.

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Bor du på drømmeplassen? Nei ikke for øyeblikket, men har nettopp kjøpt drømmeplassen så flytter til sommeren.
Har du slått rot? [:)] Vi slår rot når vi flytter til sommeren

Bor du der du/partneren er oppvokst? bor ca 40 min fra der hvor jeg er oppvokst, og ca 10timer fra der mannen er oppvokst
Studerer du, og ser du for deg å bli boende der etter studiene? Studerer ikke
Har du flytte pga. jobb? nei har ikke det

Hvorfor trives/trives du ikke der du bor?[:)] akkurat nå bor vi i tett byggefelt, og vi ønsker begge mer plass rundt ørene

Har du flytte til en ok plass for å do i drømmeboligen, eller bor du på drømmeplassen i en ok bolig?[8D] vi venta på drømmeboligen på den plassen vi ville bo

Skal det mye til for at du hadde flytte nå? når vi får innstalert oss i det nye huset så får de bære meg ut i en kiste om jeg skal flytte.

Vi bor nå i vår 3. enebolig - og alle gode ting er 3.
Ser for oss at vi kommer til å bli boende her for alltid.
Huset er stort, hagen er stort, barnevennlig område, vi bor på landet, samtidig som det er veldig sentralt.

Eneste er at vi begge veldig gjerne kunne tenkt oss et utenlandsopphold (feks 2 år)
Men da kommer vi til å prøve å leie ut, hvis ikke arbeidsgiver dekker kostnadene.

Nja, jeg trives. Men det er teit å bo her[8D] Mange bakker, ingen hage, liten veranda[8D] Vil gjerne bo mer landlig til. Bor ganske nært byen...

Så vi flytter nok snart[;)]

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Bor du på drømmeplassen? Ja .
Har du slått rot? Ja ,det er fantastisk her!

Bor du der du/partneren er oppvokst?Nei,han er fra Oslogryta,jeg er fra Lillehammer.
Studerer du, og ser du for deg å bli boende der etter studiene? Nei,studerer ikke. Har bodd her i 11 år - og skal bo her!
Har du flytte pga. jobb?Nei,vi flyttet hit da eldstemann skulle begyne på skolen. Svært gode skoler i omerådet her.

Hvorfor trives/trives du ikke der du bor?[:)]Stortrives! 5 min å gå til sjøen ,og har en skog/park 6 min unna. Kort veg til Oslo,og kort veg til Sandvika,samtidig som vi bor på et lite sted.

Har du flytte til en ok plass for å do i drømmeboligen, eller bor du på drømmeplassen i en ok bolig?[8D]Drømmeplassen i en ok+ bolig. Ikke perfekt,men utrolig bra alikevel.

Skal det mye til for at du hadde flytte nå?[:-]Dere må hale meg hylende og skrikende ut døra!!(Eller gi meg en bolig med alt på ett plan i nærmiljøet....[:D] Har sabla mye trapper og betennelser i begge hoftene.)

Bor du på drømmeplassen? Jaaaaaa
Har du slått rot? [:)] Jaaaaaaa

Bor du der du/partneren er oppvokst? Jeg :) Han er oppvokst rett over vannet, i nabokommunen.
Har du flytte pga. jobb? neeeeeeeeeeeeeeeeei....jeg flyttet fra mamma og pappa til ny leilighet med samboeren min - det tar vel 7 minutter å gå fra dem og hit :P

Hvorfor trives/trives du ikke der du bor?[:)] Jeg bare liker meg her..oppvokst her

Har du flytte til en ok plass for å do i drømmeboligen, eller bor du på drømmeplassen i en ok bolig?[8D] Bor ikke i drømmeboligen enda, men håper at den blir her i kommunen :)

Skal det mye til for at du hadde flytte nå?skulle nok litt til :)

Ja, bor absolutt på drømmeplassen. Er i denne bygda jeg har bodd hele livet (nesten). Og for ca 3 år siden kjøpte vi leilighet i den gata jeg vokste opp. Kunne ikke tenkt meg å bo noe annet sted! Området her er barnevennlig og vi har naboer med barn som datteren vår kan leke med. Vi har barnehage, skole og jobb i umiddelbar nærhet.

Eneste grunnen til at vi skulle flyttet herfra, er hvis det kommer flere barn og vi trenger større plass.

Bor du på drømmeplassen? Nei, overhodet ikke.
Har du slått rot? [:)] Niks.

Bor du der du/partneren er oppvokst? Nesten.. Samboeren er fra en øy utenfra.
Studerer du, og ser du for deg å bli boende der etter studiene? Studerer, flytter etter endt studie.
Har du flytte pga. jobb? Flyttet pga fødsel og studier.

Hvorfor trives/trives du ikke der du bor?[:)] Fordi jeg synes byen er trang, rotete og lite trivelig.

Har du flytte til en ok plass for å do i drømmeboligen, eller bor du på drømmeplassen i en ok bolig?[8D] Neither..

Skal det mye til for at du hadde flytte nå? Må bli ferdig å studere først. Men hadde de startet opp med studiet i byen jeg skal flytte til så hadde jeg flyttet på dagen!

Eg trivst godt her! Vi bur greit med tanke på størrelse, og i eit perfekt område for ungane. Mange leikekameratar rett utanfor døra, og mange hyggelege foreldre som eg kan henge med på leikeplassen [8D][:D] Men ser for meg at vi bytter ut dette huset med ein einebustad om nokon år? Trur vi har lyst på større plass og litt færre naboar når ungane blir eldre[:)]

Bor du på drømmeplassen? Nei, langt der i fra[8|]
Har du slått rot? [:)]

Bor du der du/partneren er oppvokst? nei
Studerer du, og ser du for deg å bli boende der etter studiene? studerer ikke, og skal så absolutt ikke bli boende her
Har du flytte pga. jobb? sambo og jeg flytta hit i 2007 p.g.a jobb til han, jeg ble med på lasset...

Hvorfor trives/trives du ikke der du bor?[:)] Kjenner nesten ingen, langt å reise hjem i helgene, og finner ikke roen her...

Har du flytte til en ok plass for å do i drømmeboligen, eller bor du på drømmeplassen i en ok bolig?[8D] drømmeplassen og bo i en ok bolig[:)]

Skal det mye til for at du hadde flytte nå? Nei, ingenting, eneste som stopper oss er hus der vi vil flytte[8|]

Eg bur ikkje på drømmeplassen, men ungane mine trivest og det er det viktigaste for meg no. Vi ar bygd oss hus, men mine planer er å flytta her fra når ungane har flytta ut.

Eg vaks opp i nabobygda, og samboaren mange mil unna.

Heilt greitt å bu her når ein har ungar, mykje for dei og det er gåavstand til det meste her, men det finst minimalt med ting for voksne.. [8|]

Bor du på drømmeplassen? Nei, men det fordi jeg leier. Og så vil jeg flytte til nabokommunen. Her vi bor nå er det en liten kommune
Har du slått rot? Nei, vi er på husjakt nå. Har vært det siden april2010

Bor du der du/partneren er oppvokst? Jeg bor midt mellom der jeg oppvokst. Skal flytte til kommunen/byen hvor partneren er oppvokst
Studerer du, og ser du for deg å bli boende der etter studiene? studerer ja, og vil nok jobbe i nabokommunen eller kommunen jeg bor i nå
Har du flytte pga. jobb? nei

Hvorfor trives/trives du ikke der du bor? Trives her fordi det er barnevennlig og vi har stor hage. Trives ikke fordi vi leier, det er lite, liten kommune (det har sine fordeler og ulemper selvsagt).

Har du flytte til en ok plass for å do i drømmeboligen, eller bor du på drømmeplassen i en ok bolig? Skal flytte til en perfekt plass hvor vi skal skape drømmehjemmet[:)]

Skal det mye til for at du hadde flytte nå? Nei, som sagt, vi er på husjakt. Gjelder bare å finne huset som ligger på den riktige plassen

Trives IKKE...Derfor er vi nå midt i et hussalg.
Skal flytte til mannen min sin hjemplass [:D]
Fra kjedelige østfold,til det herlige nordland [8D]

Jeg trivst veldig godt her.... [:)] Drømmen er å få kjøpt hus her, men da må vi sikkert vinne i lotto eller noe først [8D]

Bor i den rette byen, men på feil sted i byen....
Trives ikke i dette nabolaget, men vi skal sannsynligvis flytte til et annet område, og da vil jeg trives mye bedre!
Da får jeg drømmehuset på drømmestedet.... Nå har jeg ingen av delene....
Er forresten oppvekstbyen til mannen.

Bor du på drømmeplassen? Ja,tror det [:)]
Har du slått rot? [:)] se svar over.. hehe

Bor du der du/partneren er oppvokst? Nope... Heldigvis egentlig.. Men han har familie her da, og det gjør ingenting[:)]
Studerer du, og ser du for deg å bli boende der etter studiene? Studerer ikke...
Har du flytte pga. jobb? Nei,kom hit for å begyne vgs å få studiekompetanse når jeg var 24 år[:)]

Hvorfor trives/trives du ikke der du bor?[:)] Liker alle de jeg har blitt kjennt med her, er en passe stor by for meg/oss.. Og det er ikke plassen jeg har vokst, det betyr MYE!! [:)]

Har du flytte til en ok plass for å do i drømmeboligen, eller bor du på drømmeplassen i en ok bolig?[8D] Nå leiger vi bare... trivst her vi leiger, men drømmen er jo å kjøpe et hus her [:)]

Skal det mye til for at du hadde flytte nå? Spørs på omstendighetene.. men sånn det er nå, så JA! [:)]

Trives sånn passe der vi bor. Men drømmer om å flytte tilbake der jeg er i fra, men blir vel med drømmen.

Back
Topp