S
snupsidupsi
Guest
Stemmer du på eget bidrag på billedkonkurransene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tigerbebis
Synes IKKE at det er en uting altså, men jeg stemmer aldri på fanten min selv. [:)]
ORIGINAL: snupsidupsi
Synes IKKE at det er en uting altså, men jeg stemmer aldri på fanten min selv. [:)]
La til et valg til.
La til et valg til.
Finnes det en angreknapp? [8D]
La til et valg til.
Finnes det en angreknapp? [8D]
Nei, tror ikke det[8|]
Men, har notert meg bak øret at du helt ville byttet til det nederste valget![:D]

ORIGINAL: Ulla79
Andre må gjerne få gjøre det, men jeg stemmer aldri på mine egne bidrag.
ORIGINAL: stinefine
Ja, men det er kun hvis jeg synes det er det beste bidraget :)
prøver så godt jeg kan å være objektiv [:)]
Jeg merker at jeg føler meg litt truffet [8D]
Virker ikke som om majoriteten tror at man kan være objektiv ang. sine egne barn/bidrag(?)
Personlig har jeg levert inn bilder/ps flere ganger, men har konsekvent stemt på de som jeg liker best.
(Kanskje det bare er meg, men jeg ser lett om bidraget mitt er dårlig eller bra ifht andres [8|])
ORIGINAL: lelo
Jeg merker at jeg føler meg litt truffet [8D]
Virker ikke som om majoriteten tror at man kan være objektiv ang. sine egne barn/bidrag(?)
Personlig har jeg levert inn bilder/ps flere ganger, men har konsekvent stemt på de som jeg liker best.
(Kanskje det bare er meg, men jeg ser lett om bidraget mitt er dårlig eller bra ifht andres [8|])
enig! Handler ikke om ungen er finest eller ikke (for man syns jo sin egen alltid er skjønnest sånn sett), men handler om "øyeblikket" som er fanget i bildet og uttrykket! Og at det skal passe i forhold til oppgaven som er gitt![:)] Det som evt går an er jo å lage en regel om at man ikke stemmer på egne bilder... MEN det ser jo ut som at det er like mange som stemmer på eget bilde om de syns det er finest, som det er folk som syns dette er en uting![:)]