*INSP* SPISER du bæsjen din?

Anonym El

Andre møte med forumet
Jeg spiser bæsjen min, det innrømmer jeg nå som jeg har laget en ny anonym profil, håper ingen klarer å finne ut hvem jeg er.

Svar på avstemningen, takk.

Jeg spiser alt som er brunt...så ja..

unnskyld meg men har du fritidsproblemer...., kem i all verden spiser bæsjen sin??... fyssj.. skam deg..

ORIGINAL: Senator Malin

Ja, men bare når jeg rennebæsj. Fast bæsj har en uvane å sette seg sånn fast i ganen [:)]

Da burde du gå å sjekke det hos legen, bæsjen min smelter i munnen også når den er fast.

ORIGINAL: sinemor

unnskyld meg men har du fritidsproblemer...., kem i all verden spiser bæsjen sin??... fyssj.. skam deg..

Glad jeg lagde en anonym profil nå, man blir jo halshugd for ingenting her inne jo. Bæsj er jo helt naturlig.

Anonym El... hvem kan du være?
Kan det være tidligere... nei jeg har ikke sjans!![:o]

Men lite bajse spising her, har råd til mat heldigvis.

Legger vekk sjokoladen min og hopper langt ut av denne tråden [:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: Refleksheks

Ja - vi pleier å drite i et nett jeg har satt over dass-skåla.
Den bringer vi da opp i blenderen med en dæsj sukker.

Blandingen av sukker og ruka - funker som nugatti ut uka.

funker som nugatti ut uka

Ååååååhhh så deilig! Nå blir det innkjøp av sukker og donett her i hjemmet også.

ORIGINAL: Refleksheks

Det holder jeg med deg i - det er rett og slett dritsunt.
Ellers så kan jeg jo til orientering si at vi pleier å smelte drit i en kjele, og så hiver vi Snørrbukk i kjelen (altså, dette er gule buser som vi samler fra nyttår til jul på et norgesglass. De former vi som firkantede karameller)
og så pakker vi de inn i Cellofan som vi gir til venner og bekjente.

Utrolig artig sammentreff, trodde vi var de eneste her hjemme som hadde Snørrbukk. Her har vi også Snørr på brødskiva i stedet for smør, det er snørr blandet med ørevoks så det blir lettere å smøre og holder seg smørbart selv i kjøleskapet.

Å jaa!! Det er det beste jeg vet på en fredagskveld!![:D] Har samlet opp hele uken nå, så nå skal jeg sitte å kose meg med bæsj mens jeg ser Kongen av Queens[:D]

Back
Topp