*Insp* På fest sammen??

*MissMe*

Gift med forumet
Bare vi som går strålende godt overens og aldri har krangla når vi er ute på byn sammen??
(Ikke det at vi krangler noe særlig til vanlig heller da...)

Er så mange av venninnene ine som har det sånn også...[8D]

Tror vi kommer godt overens både på fest og i hverdagen. [;)]

i det forrje live da vi var ute sammen så snakka vi nesten ikke med hverandre.. vi snakker med alle andre så det var ikke tid og rom for krangel[;)]
det eneste er vel når jeg må be han roe seg ned 10 hakk for han flyr tett oppunder taket noen ganger.. da syntes han at jeg er litt kjederlig[:D] men takker meg dagen etter[;)]

Har nok kranglet noen ganger...men det er vel snart 7 år siden og jeg var litt for sjalu.....[&:] Men nå bare koser vi oss.

[:)]

vi er sjelden på fest sammen, pga vi har lite barnevakt...

men jeg foretrekker faktisk og gå ut med venninner... synes ikke noe om og se sambo forandre personlighet i fylla, fyllahumor slår ikke an hos meg[:-]

[;)] krangler ikke[;)]

På ti år har vi ALDRI kranglet på fest! [:D] Vi er alltid på fest sammen og har det strålende!! Vi har samme humor og har det rett og slett moro sammen når vi er på fest! [:D]

HATERHATERHATERHATERHATER par som begynner å krangle så snart de ser en øl, og HATERHATERHATER jenter som begynner å gråte og sippe over ditt og datt når de drikker! [:@]

ORIGINAL: tosmågull*

vi er sjelden på fest sammen, pga vi har lite barnevakt...

men jeg foretrekker faktisk og gå ut med venninner... synes ikke noe om og se sambo forandre personlighet i fylla, fyllahumor slår ikke an hos meg[:-]

Sign

Vi har det dødsgøy sammen på fest! Helt strålende[:)] Men vi har dessverre hatt noen runder med krangling i løpet av de første årene vi var sammen[&:] NÅ er det bare stas, da[:D]

Vi har aldri krangla på fylla vi[8|] Er så sjeldent vi har vært på fylla sammen også (sånn går det når man blir smelt på tjukka så fort [&:][8D]), så vi STOR koser oss når det først skjer!! [:D]

har hatt en fyllekrangel... da var mannen en smuuule full... hehe... endte m at jeg sendte han hjem...[:D] noen år siden.... koser oss bare sammen når vi er ute sammen.... gidder ikke ødelegge noe med å ta opp problemer da lissom... nei... gøy tid er gøy tid...[:D]

Vi har det stort sett morsomt sammen[:D]

kan ikke huske at d har skjedd..

Nå kan me lett gå på fest sammen,snakker nesten ikkje med hverandre der uansett[8D]

Men før endte det alltid med krangling ja[&:]

åh som vi har kranglet på fest! MEN - så har vi vært sammen siden vi var 18 så jeg vil tro at en god del kan skyldes på barnslighet hahah[8D] vi får nesten aldri lov å gå ut sammen - tror vi gjorde det sist par uker før jeg fant ut at jeg var gravid- så pleier vi å oppføre oss fint altså[8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

åh som vi har kranglet på fest! MEN - så har vi vært sammen siden vi var 18 så jeg vil tro at en god del kan skyldes på barnslighet hahah[8D] vi får nesten aldri lov å gå ut sammen - tror vi gjorde det sist par uker før jeg fant ut at jeg var gravid- så pleier vi å oppføre oss fint altså[8D]

Det har vi også!![;)]

Back
Topp