*insp* nyheter i butikken

Chamonix

Supermamma
*MIA*
Hvis dere kunne finne på noe nytt, hva skulle dere ønske fantes? :-)

Shio fersken
Tine iskaffe latte (den med sukker, ikke stevia)
Imsdal Fruktvann Mango
Litago banan (finner den ingensteds)
Disney sjokoladen
Pepsi twist
Freia Appelsinkrokan
Tusenfryddrops
Bluessjokoladen
Bugg - originalvarianten
Noen små runde kjeks med sjokolade inni og ansikter trykket på kjeksen, de var i en blå pose med mange små poser inni

Shio fersken
Tine iskaffe latte (den med sukker, ikke stevia)
Imsdal Fruktvann Mango
Litago banan (finner den ingensteds)
Disney sjokoladen
Pepsi twist
Freia Appelsinkrokan
Tusenfryddrops
Bluessjokoladen
Bugg - originalvarianten
Noen små runde kjeks med sjokolade inni og ansikter trykket på kjeksen, de var i en blå pose med mange små poser inni
De små runde kjeksene- er det cartoonies du mener? Det har jeg kjøpt ganske nylig..http://www.klikk.no/foreldre/tester/article736995.ece
Og Shio fersken ja... Savn!!! :)

Skulle ønske det fantes smertestillende som tar bort smerter med en gang!

Noe som gjorde at man ikke blr kvalm/kastet opp...

Hvis man satt noe i halsen, så kunne man drikke noe, så det smeltet uten å skade spiserøret :-)

Kinder maxi i stor plate:D
øøøø.jpg
At denne kom i glutenfri variant, og selvsagt var like god som denne med gluten;):D

Det hadde vert noe med en graviditetstest som kunne si når egget ble befrukta :p som kunne taes 1 dag etter El haha :p for oss utolmodige prøvere :)

Kinder maxi er jo kommet i stor plate. Altså, jeg syns ikke det er en plate, siden det bare er vanlig innpakka sjokolade i en eske, men dem kaller det nå en plate. Haha :p

Er den?? Følger jeg bare ikke med da altså:P? Eller er det bare mange små inni der??:P

Er den?? Følger jeg bare ikke med da altså:P? Eller er det bare mange små inni der??:P

Jeeepp! :p Går reklame om den på tv om dagen. Utrolig teit, hvorfor ikke bare lage en stor plate da, isteden for å dytte 12*3 små innpakkede sjokolader inn i en eske? Jeg syns ikke det er en plate!!:p

Jeeepp! :p Går reklame om den på tv om dagen. Utrolig teit, hvorfor ikke bare lage en stor plate da, isteden for å dytte 12*3 små innpakkede sjokolader inn i en eske? Jeg syns ikke det er en plate!!:p
Ahhh, jeg har ikke sett den jeg:P Blind kanskje, hmmm...jaja, uansett...Det er jo ikke godt nok!!
Det er ingen plate!! Den må være stor og sammenhengende:D

Ahhh, jeg har ikke sett den jeg:P Blind kanskje, hmmm...jaja, uansett...Det er jo ikke godt nok!!
Det er ingen plate!! Den må være stor og sammenhengende:D

Enig! Trenger ikke mere søppel. Så får meg er det en prinsippsak siden det er så tullete, og for babyfettet så er det like greit, for nå kjøper jeg bare 1 når jeg kjøper. :p

Enig! Trenger ikke mere søppel. Så får meg er det en prinsippsak siden det er så tullete, og for babyfettet så er det like greit, for nå kjøper jeg bare 1 når jeg kjøper. :p

Blir samme her:P Jeg hadde ikke hatt godt av en stor:PFor jeg vet med sikkerhet den ville blitt slukt:P

Back
Topp