Insp. MammaOkt :)

Tirnanog

Elsker forumet
MammaOkt mala noen bilder som jeg kommenterte på fordi de minner meg om mine bilder som jeg mala for noen år siden. Har klart å grave de opp blandt gamle filer og mapper og fant dem til slutt... [:)]

og for de som er interessert å se flere "kunstverk" her er en link til sida mi:
http://jeanetteabrahamsen.webs.com/apps/photos/album?albumid=3718734

ORIGINAL: MorStine

De var kjempe flotte! Hadde ikke gjort meg noe å hengt et av de i stuen for å si det slik! Flink du er!

Så hyggelig du er! Slikt setter man pris på [:)]

Wow! Så stilige! [:D]

ORIGINAL: pindus

WOW!!!!!!!!!!!

Stilig!

De er kjempe flotte. Flink du er.[:)]

de ble plutselig borte [&:] Hmmm..... jaja, dere har jo fått sett dem nå da [:)]

Åååå jeg fikk ikke sett![&o]

Men den linken du la ut, er det du som har tegnet alle de skissene (de 12)?? Dæven i såfall, du er jo RÅFLINK![:)][:)]

jeg fikk heller ikke sett dem.. [&o]

Da ble de lagt ut på nytt [;)]

ORIGINAL: MorStine

De var kjempe flotte! Hadde ikke gjort meg noe å hengt et av de i stuen for å si det slik! Flink du er!

Ja, kunne godt hatt dem i stuen jeg også [:D]

Wow! Du er jo en kunstner jo!
Hahaha må le av at du sammenlignet mine "mennesker" med dine, som at de skulle være like - du er jo way out of my league.[:D][:D]
Elsker fargene du har brukt og hvordan du har brukt de, formene og skyggene - det var utrolig flotte bilder!

ORIGINAL: MammaOkt

Wow! Du er jo en kunstner jo!
Hahaha må le av at du sammenlignet mine "mennesker" med dine, som at de skulle være like - du er jo way out of my league.[:D][:D]
Elsker fargene du har brukt og hvordan du har brukt de, formene og skyggene - det var utrolig flotte bilder!

De var jo samme konseptet av mennesker da [:D] Hehe, men noen kunstner er jeg nok ikke!
Forresten, JA det er meg som har tegnet alle skissene (blyant og kull) i den linken jeg la ut [:)]

I'm glad you like my handy work [8D]

kunstnere i fleng her gitt! Superstilig! Håper de henger oppe et sted!!

ORIGINAL: Molly80

kunstnere i fleng her gitt! Superstilig! Håper de henger oppe et sted!!

Det blågrønne støver ned i stua mi i Norge... og der er jeg kanskje 2 ganger i året om jeg er heldig. Der er et annet maleri også (det jeg vant "ukas fineste maleri" med) men jeg har en printet lerret kopi her i London [:)] Ellers har broren min gjordt beslag på 3 av mine malerier: det i bruntoner og det røde + et annet et. Han liker søstra's kunst [:D]

ORIGINAL: snupsidupsi

IMPONERT!

Ikke annet å si enn det!

Flinke deg!

Back
Topp